אייל אשוש, בר השכנה (צילומים: שוקי היידו, אייל אשוש)
אייל אשוש, בר השכנה (צילומים: שוקי היידו, אייל אשוש)

חוזרים לבלות בירושלים – בעלי בר "השכנה" ל"כל העיר": "השבוע היה עמוס באנשים, ממש כמו פעם"

ענף חיי הלילה מתעורר לחיים אחרי תקופה ארוכה שהיה מושבת - אייל אשוש, מבעלי בר "השכנה" בשוק מחנה יהודה, מספר על ההסתגלות המהירה לפעול תחת הגבלות הקורונה

פורסם בתאריך: 17.3.21 18:21

חיי הלילה בירושלים, שהיו תחת תרדמת סגר ארוכה מדי, התעוררו השבוע מחדש וחזרו לפעול בכל הכוח. הבליינים והבלייניות, שפקדו את הפאבים ברחבי העיר, כמעט ושכחו שרק לפני כשבועיים הזירה היתה מושבתת לחלוטין, במסגרת המשבר הבריאותי והכלכלי מהחמורים שידעה ירושלים. השבוע מאות יצאו לבלות בברים, אחד מהם הוא בר "השכנה" בשוק מחנה יהודה, בבעלותם של אושיות חיי הלילה אייל אשוש וכפיר חרוש. המתחם נפתח לקהל הרחב תחת הנחיות התו הסגול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"השבוע חזרנו לפעילות והיה ממש סבבה", מתאר בשמחה אשוש בשיחה עם "כל העיר", "אנחנו עובדים לפי ההנחיות ומקפידים מאוד. זה אומר שבפנים הבר אנחנו מכניסים רק מחוסנים, יש לנו מכשיר לסריקת ברקוד בכניסה, וכל מי שמגיע – או שהוא מציג את התו הירוק או שהוא סורק אותו באפליקציה".

המתווה הזה מאפשר לעבוד או שהוא מגביל?
"ביום הראשון זה קצת סיבך, זה בלבל את כולם, כי לא באמת נתנו הנחיות איך משתמשים בזה. אבל שאלתי בעלי עסקים אחרים בשוק, אחרי זה נכנסתי לקרוא על זה, ועוד כמה הסבירו לי, ואז הבנתי איך זה עובד. תכלס, זה ממש מגניב – ברגע שמישהו סורק את הברקוד בכניסה אני מקבל התראה שהוא נכנס, והוא מקבל הודעה שמותר לו להיכנס למקום שיכול להכיל עד 75 אנשים בפנים ו-60 בחוץ. ככה ניתן לעקוב אחרי זה, ברגע שהוא עוזב את המקום הוא מקבל הודעה מהרמזור של 'האם אתה עדיין שם או שיצאת', וככה אפשר לעקוב אחרי זה".


בר השכנה (צילום: אייל אשוש)

בר השכנה (צילום: אייל אשוש)


בעלי עסקים אחרים מתלוננים על הפרוצדורה שפוגעת בחוויית הבילוי. מה דעתך על זה?
"אני דווקא חושב שזה עניין של ללמוד את זה בשנייה. להפך, אם פעם היו שואלים 'אתם רוצים לשבת בפנים, בחוץ, מעשנים, לא מעשנים', אז היום זה 'מחוסנים בפנים ולא מחוסנים בחוץ'. והמבלים ממש בסדר עם זה, גם מזג האוויר ממש נחמד לאחרונה, אז בכל מקרה אנשים מעדיפים לשבת בחוץ".

ואיך אתם מסתדרים עם גיוס עובדים, יש כאלה שעדיין מעדיפים להישאר בחל"ת?
"אצלנו כל העובדים חזרו. בסופו של דבר גם הם התגעגעו לעבודה, אנשים רואים שמספר החולים קשה וגם המאומתים הולך ויורד, ויודעים שאחרי פסח הכל ייפתח לגמרי. אז אלה שעכשיו לא יחזרו לעבוד, אז אחרי פסח ויום העצמאות יתקשו למצוא עבודה. הם מעדיפים להפסיד את הכמה מאות שקלים האלה מהחל"ת ולחזור לעבוד".

שוק מחנה יהודה של הלילה נראה השבוע, כאמור, כמו בימיו הטובים, עמוס במבלים ובמבלות. "השוק חזר לשגרה מלאה, לגמרי, וזה מצוין", אומר אשוש בסיפוק. "כשהיה סגר השוק היה מלא אז עכשיו הוא התפוצץ, כולם יצאו, בחמישי ובמוצאי שבת השוק היה עמוס כמו שלא ראיתי הרבה זמן, ממש כמו פעם ואף יותר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח מודאג

    האם בגלל שהרעש מהפאב מפריע לשכנים ולכן הוא נקרא פאב 'השכנה"?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר