השף שלום קדוש, הדסה הר הצופים (צילומים: ארנון בוסאני, אבי חיון)
השף שלום קדוש, הדסה הר הצופים (צילומים: ארנון בוסאני, אבי חיון)

שיפור נוסף במצבו של השף שלום קדוש: הועבר להליך שיקום בהדסה הר הצופים

שבועיים לאחר שחזר להכרה: השף שלום קדוש, שהותקף בניסיון שוד בתחנת דלק לפני כחודש וחצי, הועבר מהדסה עין כרם להליך שיקום ממושך בהדסה הר הצופים

פורסם בתאריך: 4.5.21 11:42

שיפור נוסף במצבו של השף שלום קדוש, שהותקף לפני כחודש וחצי בניסיון שוד בתחנת דלק – השבוע הוא הועבר מהדסה עין כרם למחלקת השיקום בהדסה הר הצופים. הגורמים הרפואיים בהדסה מדגישים כי יהיה מדובר בתהליך שיקום ארוך.

המעבר של שף קדוש לשיקום מגיע כשבועיים לאחר שחזר להכרתו – אחרי תקופה ממושכת שבה היה מורדם ומונשם.

קדוש הותקף באלימות ב-21 במרץ 2021, כאמור, בעת ניסיון שוד בתחנת דלק בירושלים, והוא נפגע באורח קשה ואושפז כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעת ראש בהדסה במשך שלושה שבועות. לפני כשבועיים הוא החל בתהליך של חזרה להכרה ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מהמרכז הרפואי הדסה נמסר הבוקר ל"כל העיר" כי "שיפור נוסף במצבו של השף שלום קדוש, אשר מאושפז מזה חודש וחצי בהדסה עין כרם מאז הותקף בירושלים. השף קדוש, אשר שב להכרה ומצבו הקליני יציב, החל בתהליך שיקום ממושך במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים. משפחתו ביקשה להודות לצוות בעין כרם אשר נלחם על חייו וטיפל בו במסירות לאורך השבועות האחרונים".

כפי שפורסם ב"כל העיר", פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לפני כשבועיים לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עלי אדקידק, תושב ירושלים (41), בגין עבירות של שוד וחבלה חמורה. בכתב האישום מתואר כי הנאשם הסתובב סביב רכבו של קדוש, תוך שהוא מביט לצדדים וממתין לשעת כושר בכדי לגנוב את הכסף. בשלב מסוים רכן הנאשם לעבר הרכב, הכניס את ידו הימנית ואת ראשו מבעד לחלון, נטל את הכסף שהיה ברכב ותחב אותו לכיסו. מיד לאחר מכן, הבחין בעל הרכב במעשיו של הנאשם והחל לרדוף אחריו. הנאשם, כך עולה מכתב האישום, ניסה להימלט מממנו אך זה הצליח לתפוס את ידו הימנית. על מנת להימלט עם הכסף, "הסתובב הנאשם לכיוון הנפגע (שף שלום קדוש) והדף אותו בכוח לקרקע באמצעו ידו הימנית, וזאת כדי להשתחרר מאחיזתו". כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נפל השף שלום קדוש, ראשו נחבט בעוצמה בכביש ונגרמו לו שברים בגולגולת ושברים בצוואר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר