שף אילן גרוסי (צילום: פרטי)
שף אילן גרוסי (צילום: פרטי)

השף הירושלמי אילן גרוסי: "שמים את ירושלים ככלי מיקוח בין החמאס ובינינו"

אילן גרוסי, הבעלים של "סאטיה", יוצא נגד מצעד הדגלים המתוכנן להתקיים בחמישי הקרוב: "יש קומץ של אנשים שבאים ומחפשים להבעיר את השטח"

פורסם בתאריך: 6.6.21 18:29

בימים של מתיחות שיא, גם השף הירושלמי אילן גרוסי, הבעלים של "סאטיה", בחר לקחת צד ולצאת בפוסט מנומק למשעי נגד מצעד הדגלים המתוכנן להתקיים ביום חמישי הקרוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"לכבוד ראש העיר מר משה ליאון. אני פונה אלייך כתושב שחי בעיר עשרות שנים, לנסות ולמנוע את צעדת הדגלים", כותב גרוסי. "עוד לא התאוששנו מגל השנאה שהרעיד את ירושלים. העיר עדיין מדממת ומנסה לחזור לשפיות, מנסה לבנות גשרים חדשים שנהרסו על ידי קיצוניים מחרחרי ריב ומדון. אני ירושלמי וירושלים היא עירי, ביתי ועיר הבירה שלי. אני לא צריך סמלים, צעדות, או הנפת דגלים בצעדות נפרדות של נשים וגברים כדי להוכיח לשכנינו המוסלמים בעלות. אזרחים ותושבים שמרגישים בטוחים בזכויות שלהם בארץ ובירושלים ימצאו דרך ושיח לקרב ולהטיב עם שכינהם ולהוקיע את הקיצוניים מקרבנו משני צדי המתרס".
אילן, בחייאת.
"מה בחייאת, אני חושב ששמים את ירושלים ככלי מיקוח בין החמאס ובינינו וזה מיותר. בעיני, הצעדות הללו הן צעדות של התלהמות שמקורן באנשים שלא חיים וגרים בירושלים. אני חושב שחובה קצת להרגיע את השטח".
יש לא מעט שלא יסכימו איתך.
"אז מה עושים? לא אומרים כלום? אני בטוח בירושלים כבירת ישראל ואני חושב שכל הישראלים חושבים ככה, ועם זאת יש קומץ של אנשים שבאים ומחפשים להבעיר את השטח. אני לא חושב שצריך לשבור את המרקם העדין פה. אני חי את העיר, קונה בעיר ויש לי משפחה וילדים בעיר. יש לי חברים ערבים וכולנו מחפשים נתיב לדו קיום טוב יותר".
אז לא נראה אותך צועד בגאון?
"לא נראה לי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. קולגה

    צודק צודק צודק.
    ימנים משיחיים רוצים לגרור את כולנו למלחמה.

  2. פלס

    גם אני מצטרפת למחאה

    . "עוד לא התאוששנו מגל השנאה שהרעיד את ירושלים. העיר עדיין מדממת ומנסה לחזור לשפיות, מנסה לבנות גשרים חדשים שנהרסו על ידי קיצוניים מחרחרי ריב ומדון. אני ירושלמי וירושלים היא עירי, ביתי ועיר הבירה שלי. אני לא צריך סמלים, צעדות, או הנפת דגלים בצעדות נפרדות של נשים וגברים כדי להוכיח לשכנינו המוסלמים בעלות. אזרחים ותושבים שמרגישים בטוחים בזכויות שלהם בארץ ובירושלים ימצאו דרך ושיח לקרב ולהטיב עם שכינהם ולהוקיע את הקיצוניים מקרבנו משני צדי המתרס".

  3. אלי

    סמרטוט ריצפה יכול להיות שיהודי לא יכול להרים את דגל ישראל בארץ ישראל בגלל עלובי נפש כמוכם תבוסת ים ומחר מה לא נוכל להניח תפילין ולהתפלל ומחרותים לא תצא מהבית יחבורת אפסים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר