פסטיבל חוצות היוצר (צילומים: דוד סעד)
פסטיבל חוצות היוצר (צילומים: דוד סעד)

תחת מגבלות התו הירוק: פסטיבל חוצות היוצר חוזר

אלפי מבקרים, מאות אמנים מהארץ ומחו"ל, עשרות מופעים, דוכני אוכל (ואמנות) ו-11 מופעי ענק בבריכת הסולטן: פסטיבל חוצות היוצר יוצא הערב, שני, לדרך וזאת לאחר הפסקה כפויה של שנה בחסות הקורונה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 9.8.21 07:41

הערב, שני (9.8), פסטיבל חוצות היוצר חוזר, ובגדול. כידוע, בשנה שעברה בוטל הפסטיבל בחסות נגיף הקורונה, כשגם השנה לנגיף יש השפעה על הפסטיבל כאשר הוא ייערך תחת מגבלות התו הירוק – מה שאומר שהכניסה תותר רק בהצגת תעודת תו ירוק או בדיקת קורונה שלילית (זאת למעט לילדים מתחת לגיל 12 שבשלב זה לא נדרשים לכללי התו הירוק).


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אבל התו הירוק הוא רק מכשול ששווה לעבור. פסטיבל חוצות היוצר, שיחגוג השנה 45, שווה את הטרחה. הפסטיבל יארח השנה עשרות אלפי מבקרים, מאות אמנים ישראלים ובינלאומיים, עשרות מופעים ויפרשו בו עשרות דוכני אוכל ואמנות. כמדי שנה, גולת הכותרת של כל אחד מ-11 ערבי הפסטיבל (שיינעל ב-21.8) תהיה הופעת ענק על בימת בריכת הסולטן של האמנים הבולטים והמובילים בישראל.

מופעי הענק בבריכת הסולטן:

יום שני, 9.8: בלקן ביט בוקס וברי סחרוף במופע משותף.

יום שלישי, 10.8: תיסלם מארחים את אהוד בנאי.

יום רביעי, 11.8: אביתר בנאי.

יום חמישי, 12.8: ליאור נרקיס & סטטיק ובן אל – 2 מופעים נפרדים.

מוצ"ש, 14.8: איתי לוי.

יום ראשון, 15.8: עדן חסון.

יום שני, 16.8: מרגי & נועה קיריל – 2 מופעים נפרדים.

יום שלישי, 17.8: עדן בן זקן.

יום רביעי, 18.8: שרית חדד & זהבה בן – 2 מופעים נפרדים.

יום חמישי, 19.8: שלומי שבת מארח את דיקלה.

מוצ"ש, 21.8: עידן עמדי.

בעיריית ירושלים מצפים לכ-100,000 מבקרים במהלך ימי הפסטיבל, כאשר בכל אחד מהערבים הצפי הוא לכ-9,000 מבקרים. מתחם חוצות היוצר יפעל בין השעות 18:00 ל-23:00. המופע המרכזי יחל בשעה 21:00 בכל ערב.

ראש העיר משה ליאון: "הקיץ הירושלמי הוא חוויה שאסור לפספס ופסטיבל חוצות היוצר הוא אחד האירועים המרכזיים והססגוניים שבו. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע לעיר שלנו לפסטיבל המיוחד שאנו מכינים לכם, ליהנות מההופעות ומהאירועים המיוחדים ולבלות בעיר הנפלאה שלנו"

בפסטיבל תוכלו ליהנות מתצוגות אמנות ישראליות ובינלאומיות. בתצוגה הישראלית יציגו כ-100 אמנים ישראלים ציורים, הדפסים, קרמיקה, צורפות ותכשיטים, אריגה וטקסטיל, יודאיקה, צעצועים, אמנות בטכניקות מעורבות עבודות עץ ועוד. התצוגה הבינלאומית תכלול עבודות אמנות מארצות מזרח אסיה, אפריקה ודרום אמריקה.

בנוסף, יתקיים קרנבל ונציה בירושלים: בין התצוגות תתקיים תהלוכות של תחפושות על פי דמויות מהאופרות המפורסמות על רקע מוסיקה אופראית,

בין מתחמי המשנה הקבועים של הפסטיבל, ביניהם מתחם בצלאל, מתחם תו חברתי, מתחם הילדים וסדנאות האמנות – נכלל כידוע גם המתחם הקולינרי, שיארח השנה את השפים גיא גמזו, יוסי שטרית, רחל בן אלול ורועי מימוני. בנוסף יהיה במתחם דוכני "סטריט פוד" בסגנונות שונים, סדנאות אוכל, הדגמות, מפגשים עם השפים וטעימות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

2 תגובות
2 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר