חדר בריחה (צילום: באדיבות מרכז מורשת בגין)
מרכז מורשת בגין (צילום: באדיבות מרכז מורשת בגין)

המרכז למורשת בגין: השבוע הושק "חדר בריחה" וירטואלי בטכנולוגיית 360

חדר הבריחה מציע פעילות לכל המשפחה דרכה יכול הדור הצעיר להיחשף למורשתו של בגין במעבר בין תקופות שונות בחייו והישגים שהביא למדינה. ראש המרכז למורשת בגין: "חדר הבריחה יאפשר למשפחות להעביר את הבידוד בפעילות משפחתית חווייתית שגם תלמד וגם תאתגר"

פורסם בתאריך: 9.2.22 16:28

כל אוצרות המורשת הלאומיים של ישראל נשמרים על ידי חברי ארגון צללים מיוחד, אלא שאחד מהם נגנב ועליכם מוטלת המשימה לנצח את השעון ולאתר את מדליית הנובל בה זכה מנחם בגין ז"ל לפני שתאבד לעד. כך נפתח "חדר הבריחה" המיוחד שהשיק השבוע המרכז למורשת מנחם בגין.

אלא שלא מדובר בחדר בריחה רגיל – ברוח התקופה ומתוך רצון לתת אטרקציה משפחתית גם למבודדים ולחולים בקורונה הוחלט להשיק חדר בריחה וירטואלי שצולם בטכנולוגיה ייחודית של 360 מעלות.

"חדר הבריחה מציע פעילות לכל המשפחה דרכה יכול הדור הצעיר להיחשף למורשתו של בגין במעבר בין תקופות שונות בחייו והישגים שהביא למדינה", מציינים במרכז למורשת בגין ומדגישים כי "המשחק המאתגר משלב במהלכו שאלות, פיצוח צפנים ופתיחת דלתות בשילוב סיפור מסגרת מעניין דרכו ניתן ללמוד על חייו של אחד מראשי הממשלה הפופולאריים בתולדות ישראל".


חדר בריחה (צילום: באדיבות מרכז מורשת בגין)

חדר בריחה (צילום: באדיבות מרכז מורשת בגין)


יש לציין כי נבחרת יוצרי חדר הבריחה כוללת את גיא בוסקו, יוצר חוויות משחקיות וחדרי בריחה, את חברת Treedis (בית התוכנה של Matter) בעלת טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך בעולם ה-Metaverse שיצרה חוויה תלת ממדית ובשיתוף עם אנשי התוכן של מרכז מורשת בגין.

 

 

ראש המרכז למורשת בגין הרצל מקוב: "החיבור בין עבר להווה הוא חלק בלתי נפרד מהפעילות שלנו. חדר הבריחה יאפשר למשפחות להעביר את הבידוד בפעילות משפחתית חווייתית שגם תלמד וגם תאתגר. אנחנו מקווים שהמדליה שנגנבה תחזור במהרה אלינו, הכול תלוי בכם!".

קישור לחדר הבריחה: https://bit.ly/3smqzCQ


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר