(צילום: דיוי בראל)
(צילום: דיוי בראל)

שפע של אירועים איכותיים – פסטיבל ירושלים לאמנויות חוגג 20

הפסטיבל, שנפתח היום, שני, 30.5.2022, מציע עשרות מופעי מוזיקה, תיאטרון, אמנות, מחול, פרפורמנס וקולנוע במגוון מיקומים ברחבי העיר. תאריך סיום הפסטיבל - 3.6.2022. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 30.5.22 11:32

פסטיבל ירושלים לאמנויות חוגג השנה 20 ויציע שורה של מופעים בשלל תחומי היצירה ברחבי העיר, במטרה לחשוף את הקהל לעושר של מופעים איכותיים במחירים נוחים ואטרקטיביים. הפסטיבל הוותיק מופק על ידי האגף לתרבות ואמנויות בעיריית ירושלים מאז שנת 2002, ומשתתפים בו מאות יוצרים בעשרות מופעים המתקיימים בשלל מוסדות התרבות בעיר, מהאולמות המרכזיים כמו הנרי קראון, דרך המוזיאונים, המועדונים של חיי הלילה התרבותיים של העיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בין המופעים הבולטים בפסטיבל השנה: 'זמן להתעורר' מופע הפתיחה, הפקה חד פעמית בסימן שירי מחאה בהשתתפות אבנר גדסי, ערן צור, קרולינה, עדן דרסו ואלישע בנאי ועם דפני ליף וראובן אברג'יל שיקריאו שירה, הכל בניצוחו והפקתו המוזיקלית של אלעד לוי.


מיקה קופפר (צילום: עמית מן)

מיקה קופפר (צילום: עמית מן)


כמו כן, יועלו הפקות מקור והפקות מובילות בתחומי המחול, תיאטרון, פרפורמנס, קולנוע, מוסיקה ומוזיקה ברחבי העיר. להלן ההפקות:

תיאטרון: 'מקווה' מאת הדס גלרון. הפעם בביצוע של מכללת אמונה. סיפורן של נשים הנפגשות במקום אחד, חרדיות, מסורתיות וחילונית אחת במערכות יחסים מרתקות המגלות סודות, שקרים, חלומות וגעגוע. האם בכוחו של מעגל נשי רק לשמור על הקיים או לעשות שינוי ולהציל חיים? | 'מחכים לציפורים' מאת יהושע סובול, שיועלה ע"י התיאו טרון ומביא מבט אל עולם פוסט חורבני בו כל המקומות נפלו למקום אחד, חמישה שחקנים מפיחים חיים ב-12 דמויות.

 

 

קולנוע: בכיכר הירח תחת כיפת השמיים יתקיים 'מוזיקה מהסרטים' , קונצרט לכל המשפחה תחת בביצוע תזמורת הראל ובה 25 נגנים.יות כלי נשיפה | סטודנטיאלי בקולנוע רקס עם מקבץ סרטים חוצה בתי ספר וסגנונות המציג את מיטב העשייה הסטודנטיאלית והצעירה בעיר.

מחול: מופע משותף -הכוריאוגרף שרון פרידמן עם קטעים מתוך Shape on Us ובמופע הנוסף חובר לורטיגו כח האיזון עם 'עד לאן?'| 'כלה לבנה כלה שחורה' של אנסמבל Seven Feelings במופע מוזיקה מקורית בביצוע הרכב עם 3 מוזיקאים ורקדנית פלמנקו| דנה מרכוס עם  SOLANGE , דמות שנעה בין פנטזיה, נוסטלגיה והתמודדות עם הכאן ועכשיו.

מוסיקה: מקורוק (Mekorock) -מופע מוזיקלי מקורי בהשראת ספר קהלת בהפקה של קורין אלאל. אסיף של שירים מקוריים שנוצרו על ידי מוזיקאים ירושלמים בהשראת שיח ועיון בתמות מספר קהלת| עלמה זהר – המופע האקוסטי עם מיטב השירים האהובים מכל האלבומים| גון בן ארי במופע סולו אינטימי עם שירים מהאלבומים הראשונים, חדשים מהאלבום המתקרב ומקום לשיחה פתוחה עם הקהל.| ענת מלמוד הפסנתרנית, זמרת ויוצרת ישראלית אותנטית ומרגשת, שאהבת הקהל סביבה ממשיכה לחצות מגזרים.

'דופק עירוני' אירוע הנעילה בקמפוס האמנויות החדש במרכז ירושלים יציג חגיגה צבעונית של שלל עבודות אמנות ממגוון תחומים, שיוצגו באוויר הפתוח ובחללים השונים במתחם. הכניסה חופשית. מנהלת אמנותית: ברכי ליפשיץ.

לאתר הפסטיבל עם תכניה מלאה וכרטיסים:http://jerusalemarts.co.il/


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר