כבאית (צילום: Ori-מתוך ויקפדיה)
(צילום: Ori-מתוך ויקפדיה)

השריפה בקרית מנחם: הושגה שליטה על האש; תושב אחד נפגע משאיפת עש, נזק קל נגרם למבנים

בסביבות השעה 13:00 פרצה שריפה בשטח פתוח סמוך לרחוב הנורית. בשל התפשטות מהירה של האש - פונו 2 בניינים מגורים, 2 גני ילדים ובית ספר. בשעה האחרונה הושגה שליטה על האש ולוחמי האש פועלים בזירה לכיבוי סופי שלה

פורסם בתאריך: 26.5.22 13:41

עדכון אחרון: 26.5.22 15:11

עדכון – הושגה שליטה על האש בקרית מנחם.

בכבאות והצלה ירושלים מסכמים את האירוע: "סמוך לשעה 13:00 נתקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפת עצים בשטח פתוח ברחוב הנורית 18 בשכונת קריית מנחם. האש הלכה והתקרבה במהירות למבני השכונה ואיימה על בית ספר ובנייני מגורים . 7 צוותי כיבוי והצלה הוזנקו אל המקום. שני בנייני מגורים ובית ספר פונו על ידי המשטרה. לוחמי האש בלמו את האש ולאחר עבודה מאומצת השיגו שליטה. תושב נפגע עשן קיבל טיפול במקום על ידי גורמי רפואה שפעלו בזירה, נזק קל נגרם לבתים. לוחמי האש עדיין פועלים במקום לכיבוי סופי של האש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


שריפה פרצה לפני שעה קלה (חמישי, 26.5, 13:00) בשטח פתוח סמוך לרחוב הנורית 18 בקרית מנחם. 5 צוותי כיבוי והצלה של מחוז ירושלים הוזעקו אל הזירה ופועלים בשעה זאת כדי להשתלט על האש.

מוקדם יותר דיווחנו כי כוחות המשטרה שהוזעקו אף הם פינו את הדיירים המתגוררים בסמוך ואת תלמידי בית הספר טל חיים שממוקם ברחוב.

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר פרצה שריפה בין רחוב קוסטה ריקה לנורית בירושלים, בשטח פתוח בין מבנים. כוחות משטרה וכיבוי אש הוזעקו למקום והחלו לפנות תושבים שנמצאים בסמוך למקום השריפה. עד כה פונו 2 בנייני מגורים, בית ספר ושני גני ילדים. כוחות הכיבוי ממשיכים בפעולות לכיבוי האש, וכוחות המשטרה מבצעים סריקות במבנים שפונו".

עוד נמסר כי "במקום מטופלים על ידי צוותי הרפואה נפגעים בודדים כתוצאה משאיפת עשן, ובשלב זה אין סכנה למבנים נוספים באזור. המשטרה סגרה את האזור לתנועת רכבים והולכי רגל, והציבור מתבקש שלא להגיע לאזור עד לסיום הטיפול בשריפה".

 


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר