משפחתו של דוד מורל סביב מיטתו הבוקר עם הצוות הרפואי (צילום: דוברת הדסה)
משפחתו של דוד מורל סביב מיטתו הבוקר עם הצוות הרפואי (צילום: דוברת הדסה)

משמח: דוד מורל, המאבטח שנפצע קשה בפיגוע במחסום שועפאט, שוחרר מהדסה לשיקום טיפול

חודש בדיוק לאחר שנפצע מירי בפיגוע הקטלני שבו נהרגה הלוחמת נועה לזר, שוחרר מורל מהדסה והועבר להמשך טיפול שיקומי בבית לווינשטין. בהדסה מציינים כי "צפויה לו עוד דרך ארוכה ואנו מצפים ומקווים לראות את השיפור במצבו בהמשך"

פורסם בתאריך: 8.11.22 12:23

בשורה משמחת: מצבו של דוד מורל, המאבטח שנפגע באורח קשה מאוד בפיגוע הירי הקטלני במחסום שועפאט בחודש שעבר, ממשיך להשתפר והיום, שלישי, הוא שוחרר מהדסה עין כרם והועבר להמשך טיפול שיקומי בבית לווינשטיין.

כזכור, מורל (בן 30), שעלה לארץ מברזיל בשנת 2017 נפצע באורח קשה ביותר בשל פגיעת ירי בפיגוע שבו נהרגה הלוחמת נועה לזר ז"ל ב-8.10.22 במחסום שופעאט. הוא פונה ליחידת הטראומה בהדסה הר הצופים, ומשום הועבר להדסה עין כרם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בהדסה מספרים כי "לאחר טיפול ראשוני וייצובו – מורל הועבר לניתוח נוירוכירורגי דחוף ומציל חיים. לאחר הניתוח נמשכה המלחמה על חייו של מורל, ושיפור במצבו לפני מספר ימים – כשמורל חזר להכרה. היום – חודש בדיוק לאחר הפיגוע – הוא שוחרר מהדסה לטובת המשך טיפול שיקומי.

ד״ר גיא רוזנטל, מנהל היחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בהדסה: ״אנו שמחים להעביר הבוקר את דוד לשיקום ומאחלים לו דרך צלחה. דוד פונה להדסה עם פגיעת ראש קשה מאוד ועבר ניתוח על ידי הצוות הנוירוכירורגי בהובלתו של ד״ר מועתסם שוויקי. לאחריו הועבר ליחידה לטיפול נמרץ, בה ליווה אותו הצוות ועשה לילות כימים כדי לייצב את מצבו.

"לפני מספר ימים שמחנו לראות תוצאות לעבודה הקשה בדמות שיפור נוירולוגי וחזרתו להכרה. עם שחרורו לשיקום צפויה לו עוד דרך ארוכה ואנו מצפים ומקווים לראות את השיפור במצבו בהמשך״.

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר