ישראל וולטוך ז"ל (צילום: דוברות מד"א)
ישראל וולטוך ז"ל (צילום: דוברות מד"א)

"חבר יקר ודמות מוכרת ואהובה" – פרידה עצובה מנהג האמבולנס ישראל וולטוך ז"ל

במד"א ירושלים נפרדים בכאב גדול מאחד מוותיקי התחנה - ישראל וולטוך ז"ל, שנפטר השבוע. "היה הישראלי היפה, שתמיד היה ראשון לסייע, לעזור ולהציל", אומרים חבריו

פורסם בתאריך: 11.1.23 19:53

מד"א ירושלים נפרד השבוע בעצב גדול מישראל וולטוך ז"ל, מוותיקי מגן דוד אדום בירושלים, שהיה במשך עשרות שנים חובש ונהג אמבולנס. וולטוך, בן 92 במותו, נפטר במוצאי שבת והותיר אחריו 3 ילדים, 8 נכדים ו-11 נינים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


הוא החל את דרכו במגן דוד אדום בשנת 1967 כנהג אמבולנס בתחנת מד"א ירושלים, עיר מגוריו. הוא שימש כחובש ונהג אמבולנס עד שיצא לגמלאות בשנת 2011, לאחר כ-35 שנים בארגון. במסגרת תפקידו – וולטוך העניק שירות רפואי מציל חיים גם במהלך מלחמות, מבצעים צבאיים, פיגועי טרור ומקרי חירום רבים נוספים. "לאחר שיצא לפנסיה", מספרים במד"א, "הקפיד ישראל לשמור על קשר קרוב עם עובדי ומתנדבי תחנת ירושלים".

 

 

בועז אלינסון, חובש בכיר במד"א וחבר קרוב של וולטוך ז"ל, מספר: "ישראל ז"ל היה מוותיקי מד"א בירושלים, היה מאוד מעורב במרחב כולו והיה אדם משכמו ומעלה, מקצועי במיוחד בעל אהבה גדולה למקצוע ולאנשי התחנה. היה נלחם למען המטופלים וחנך דורות רבים של מתנדבים ועובדים במרחב. אני מכיר אותו מאז שהגעתי לארגון כמתנדב נוער, התנדבתי אצלו באמבולנס והוא סייע לי רבות להתקדם מקצועית. אני שולח תנחומים גדולים למשפחתו".

אורי שחם, מנהל מרחב ירושלים במד"א: "איבדנו חבר יקר ודמות מוכרת ואהובה מאוד בתחנה, במשך עשרות שנים. ישראל ז"ל היה מוותיקי התחנה שהציל חיי אדם רבים מכדי לספור במהלך 35 שנות פעילותו במדי מגן דוד אדום. ישראל היה הישראלי היפה, שתמיד היה ראשון לסייע, לעזור ולהציל. מותו כואב לכולנו ואנו שולחים תנחומים גדולים וחיבוק למשפחה ולחבריו. יהי זכרו ברוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר