נפגעות עבירות מין, אלימות צילומים kmiragaya/depsositphotos.com
נפגעת עבירות מין (צילום אילוסטרציה: kmiragaya/depsositphotos.com)

בתוך מבנה שירותים ציבוריים: תושב העיר העתיקה נעצר בחשד שביצע עבירות מין בצעירה

המתין בחדרו שבצמוד לשירותים הציבוריים וניצל עוברת אורח תוך שביצע בה שם עבירות מין. לאחר מעצרו של החשוד, תושב העיר העתיקה, על ידי המשטרה ופעולות חקירה רבות שנעשו, צפוי נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 28.2.23 10:14

חוקרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים השלימו בימים האחרונים את פעולות החקירה הרגישה בעניינו של תושב העיר העתיקה, בשנות ה-20 לחייו, שנעצר לאחרונה בחשד שביצע עבירות מין בצעירה בחדר מבנה שירותים ציבוריים במרכז העיר, שם נכח החשוד מתוקף עבודתו. כנגד החשוד הוגשה הצהרת תובע וכבר בימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום מטעם הפרקליטות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגילה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתאריך 9.2 הוגשה תלונה על ידי הצעירה בה סיפרה לחוקרי תחנת לב הבירה כי ימים ספורים לפני כן, בהיותה במרכז העיר, נכנסה אל שירותים ציבוריים שם פגשה בחשוד שישב בחדר המצוי במתחם. בהמשך לכך, סיפרה בעדותה כי לאחר שיצאה מתאי השירותים, קיים עמה החשוד שיחת חולין וגולל בפניה כי הנו אדם בודד, זאת לאחר שלדבריו הוריו נפטרו. לאחר שעורר רחמיה כלפיו, ניצל את כניסתה לחדרו ונעל את הדלת עליהם.

"לאחר מכן, החל החשוד לבצע בה עבירות מין על אף הפצרותיה לחדול את מעשיו אך ללא הועיל, עד הגעתו לפורקן. לאחר מעשיו אלו, הצליחה הקורבן לצאת מהמקום תוך שפנתה לגורמי סיוע מקצועיים וסיפרה את שארע ובהמשך כאמור, כעבור ימים מעטים, התייצבה בתחנת המשטרה והוגשה תלונה על ידה".

עוד נמסר כי "במסגרת החקירה תוך פעולות התחקות אחר החשוד במעשה שערכו בתחנת לב הבירה, נודעה זהותו והוא אותר ונעצר על ידי בלשי המשטרה והועבר לחקירה. מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש מעת לעת לטובת מיצוי החקירה ואיסוף עדויות, בין היתר מאביו של החשוד, וראיות נגדו, בכלל זה השלמת בדיקת ממצאים פורנזיים שנשלחו למעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

"בימים האחרונים כאמור, השלימו חוקרי תחנת לב הבירה את מלאכת החקירה וגובשה תשתית ראייתית שכללה בין היתר ממצא פורנזי המעיד על מעשיו של החשוד על בגדיה של הקורבן וכבר בימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום מטעם הפרקליטות לאחר שמעצרו הוארך עד ליום שלישי הקרוב, 28.2.23".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת ביטחונו של הציבור בדגש לאיתורם של עברייני מין ואלו הפוגעים בחסרי ישע תוך ניצול תפקידם או מעמדם, מעצרם של חשודים בעבירות אלו ומיצוי חקירתם במטרה להגיע לחקר האמת והבאתם לדין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר