אלעד עמדי (צילום: פרטי)
אלעד עמדי (צילום: פרטי)

בעקבות הלחץ הציבורי: אלעד עמדי לא ינחה את אירועי הבמה המרכזית ביום העצמאות

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב השדר והמנחה אלעד עמדי: "החלטתי שלמען אחדות העם וחיזוקה, לא אטול חלק באירוע יום העצמאות המרכזי". כזכור, בשבוע האחרון הופעל לחץ כבד מצד אוהדי הפועל ירושלים ואמנים לבטל את השתתפותו באירוע

פורסם בתאריך: 20.4.23 13:56

שדרן רדיו ירושלים אלעד עמדי לא ינחה את אירועי הבמה המרכזית ביום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, כך הוא הודיע היום (חמישי, 20.4), בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות.

יש לציין כי הודעתו של עמדי לא מגיעה בחלל ריק. במהלך השבוע האחרון, אז פורסם על ידי העירייה כי הוא נבחר להנחות ולתקלט בבימת המרכזית בגן העצמאות ביום העצמאות ה-75, הופעל לחץ גדול מאוד על העירייה לבטל את השתתפותו באירוע. הסיבה – האמירות הקשות והבוטות, על סף האלימות, שאמר כנגד אוהדי הפועל ירושלים (וגם כנגד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות).


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במהלך השבוע האחרון פנו אוהדי הפועל ירושלים לראש העיר ליאון ולעירייה בדרישה לבטל את השתתפותו של עמדי באירועי יום העצמאות, כשחלקם אף איים בצעדים משפטיים. בנוסף, ל"כל העיר" נודע כי חלק מהאמנים המשתתפים במופע הביעו את הסתייגותם מכך שעמדי מנחה את האירוע.

זאת ועוד, במהלך משחק הכדורסל של הפועל ירושלים מול א.א.ק אתמונה במסגרת רבע גמר גביע האלופות של פיב"א, נשמע קול ברור מצד אוהדי הפועל ירושלים שקראו לראש העיר משה ליאון לבטל את השתתפותו של עמדי באירוע. הלחץ הזה, כאמור, נשא פרי והוביל ככל הנראה להודעתו של עמדי.

 

 

 

בהודעה שפרסם עמדי ברשתות החברתיות הוא כותב: "שלום, חברים יקרים. במשך המון שנים קיבלתי את הזכות לשמח, להנחות ולהרקיד את עם ישראל באושר וכבוד שלא ניתן לתיאור בבמה המרכזית של עיר בירתנו האהובה ירושלים.

"מנקודת מבטי, יום העצמאות, כמו יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וכמו יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הוא יום קדוש שבו אסור שיתגלו מחלוקות.
כולנו, כעם אחד, חייבים לנקוט בצעדים שימנעו את המשך הפילוג שנוצר בעם ולכן אני, אלעד עמדי, עבדכם הנאמן, החלטתי שלמען אחדות העם וחיזוקה, לא אטול חלק באירוע יום העצמאות המרכזי.

"אוהב את כולכם ומאחל לכל עם ישראל בשורות טובות, אהבת חינם, עצמאות שמח ושנדע ימים טובים המלאים באחדות, הערכה וכבוד.
עם ישראל חי, הכל למען ירושלים, אהבתה וחיזוקה".

סגן ראש העיר יוסי חביליו, אשר מחה מהרגע הראשון על הבחירה של העירייה בעמדי, מוסר: "במת יום העצמאות צריכה להיות אירוע מאחד, ולא חגיגה של אלימות. אומרים שהמקום הכי חם בגיהנום שמור למי שבעתות של משבר מוסרי – שומר על נייטרליות. אני שמח מאוד שלא שתקתי, וגאה ביותר בתוצאה הסופית: ההיגיון ניצח את הביריוֹנוּת, והמתינוּת גברה על האלימות. אני מקווה שעיריית ירושלים הפנימה את הלקח שהציבור הירושלמי לימד אותה, ולא תנסה שוב לתת פרס ותפקיד למי שמסית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אלעד עמדי

    בן אדם שפל שמתפרנס על פרופגנדה והצעת פרסים מנצל את הפלטפורמה של אהדת הציבור בשביל לשקר באופן יום יומי אנשים כאלה צריכים לנהל עמודי פייסבוק כושלים ולא לקבל מעמד ברדיו
    מה גם הוא מתקלט גרוע

  2. אוהב את ארץ ישראל

    חבל שהוא נכנע לטרור של שמאלנים שונאי ישראל !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר