אוטובוסים של אגד (צילום: RickP, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)
אוטובוס של אגד (צילום: RickP, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)

בעקבות השבתת פתע – שיבושים כבדים הבוקר בתחבורה הציבורית בתלפיות

ההסתדרות החליטה לקיים הבוקר, ראשון, אסיפות הסברה על רקע מאבקי כוח עם ההנהלה החדשה. את המחיר שילמו הנוסעים אשר המתינו למעלה משעה בהמתנה לאוטובוס. בעקבות הכאוס הבוקר - עצומה להעברת קו 15 מידי אגד

פורסם בתאריך: 7.5.23 08:48

מאות נוסעי תחבורה ציבורית באזור תלפיות/דרום העיר עמדו הבוקר, ראשון (7.5.23) חסרי אונים לנוכח עיכובים ושיבושים בהגעת אוטובוסים של חברת אגד. הסיבה – מאבקי כוח פנימיים בתוך אגד בין ועד העובדים להנהלה הובילו להשבתה זמנית של השירותים שניתנים על ידי סניף תלפיות של אגד ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


הנפגעים, כאמור, היו הנוסעים. ועוד בבוקר שנחשב לעמוס ביותר בשבוע. בעקבות ההשבתה והעובדה שנוסעים רבים עמדו למשך עשרות דקות ארוכות בתחנות ללא הגעת אוטובוסים וללא כל התרעה בתחנות ו/או בלוחות המידע ובתקשורת – החליטו נוסעים בקו 15 – אחד הקווים עתירי הנוסעים בירושלים – לפתוח בעצומה הקוראת למשרד התחבורה להוציא את הקו מידי אגד ולהעבירו לחברה אחרת.

"התנהלות חברת אגד בקו 15 היא ביזיונית מזה תקופה ארוכה", נכתב בעצומה. "האוטובוסים קצרים, הנסיעה צפופה ומבישה, אולם ביטול נסיעות באופן חד צדדי היא שפל חסר תקדים של חברה שרואה בנוסעיה לקוחות שבויים וזו פגיעה אנושה בנוסעים המבקשים להתפרנס בכבוד. אנו דורשים ממשרד התחבורה להוציא את קו 15 מיידית מידי חברת אגד. אנו דורשים כי האוטובוסים יהיו ארוכים. אנו דורשים כי תדירות הקו תתוגבר. אנו דורשים נתיבי תחבורה ציבורית לקו בצירים הפקוקים, ובמיוחד בק״מ האחרון לפני תחנה התחנה המרכזית".

 

 

בהמשך נכתב: "יש גבול לפגיעה בנוסעי התחבורה הציבורית. לא ניתן לחברת אגד להמשיך ולהחזיק בנו כבני ערובה".

מאגד נמסר: היום בשעה 4:30 בבוקר ההסתדרות, יחד עם ועד העובדים הארצי, החליטו בצעד חד צדדי להשבית 3 סניפים: אגד תלפיות בירושלים, נוה שאנן בחיפה ורחובות. מדובר בצעד אלים שפוגע באלפי נוסעים שעמדו הבוקר בתחנות ללא מענה של תחבורה ציבורית. הנהלת החברה פועלת בכל האמצעים המשפטיים לעצור את ההשבתה הפרועה".

במחוז ירושלים של הסתדרות העובדים מציינים כי הבוקר, ראשון, הוחלט לקיים אסיפות הסברה לכלל הנהגים בסניף תלפיות של אגד (ובסניפים נוספים בארץ) זאת לאור בעיות עם ההנהלה החדשה של החברה. לטענת גורם בהסתדרות, "הנהלת אגד החליטו להקים ועדת משמעת בלי התייעות עם הוועד ולזאת אי אפשר היה להסכים. החלטנו הבוקר לקיים אסיפות הסברה לעובדים, כדי שיבינו וישמעו מה קורה".

השורה התחתונה, כאמור, היא שמאבקי הכוח בין ההנהלה לבין העובדים הובילו לפגיעה באלפי נוסעים שהמתינו לתחבורה הציבורית, שפשוט לא הגיעה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר