ישי ונועם סלוטקי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
ישי ונועם סלוטקי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

גיבורים: האחים מרמות נזעקו לסייע ליישובי עוטף עזה – ונהרגו בקרבות

נועם וישי סלוטקי, שגדלו בשכונת רמות - שם מתגוררים עד היום הוריהם - שמעו, כמו כל עם ישראל, על הזוועות בדרום וטסו ליישובי העוטף כדי לסייע לתושבים. הם נלחמו כגיבורים - אבל לבסוף, כמו רבים אחרים, נפלו בקרבות. הלווייתם תתקיים הערב, 19:30, בהר הרצל. מסדר כבוד - בשעה 18:00 ברחוב זרחי

פורסם בתאריך: 12.10.23 13:21

נועם סלוטקי ז"ל היה בביתו בבאר שבע בבוקר הארור של השבת האחרונה. כחובש קרבי בגדוד 221 של חטיבת כרמלי הוא לא חשב פעמיים כששמע על המתרחש בעוטף עזה. הוא לקח מדים, לקח את הנשק האישי וביחד עם אחיו ישי סלוטקי ז"ל, שגם הוא מתגורר בבאר שבע, עלו על רכב ונסעו לסייע ככל יכולתם בעוטף עזה.

הם לחמו כגיבורים, סייעו ככל שיכלו, הכל כאמור בלי שאף אחד ביקש מהם. הם הבינו את גודל השעה. את המצוקה הנוראית של תושבי עוטף עזה. הם לחמו ולחמו, עד שנפלו בקרבות. יהי זכרם ברוך.

הלווייתם תתקיים הערב, 19:30, בהר הרצל. מסדר כבוד של תושבי שכונת רמות – בשעה 18:00 ברחוב זרחי. המשפחה יושבת שבעה ברחוב יוסף אלבו 4 ברמות.

בהודעה שפרסמה משפחתם, לאחר שהתברר דבר נפילתם של שני האחים, נכתב, בין השאר: בצער רב וביגון קודר אנחנו מודיעים על מותם בקרב כגיבורים בעוטף עזה של בנינו בעלינו ואחינו היקרים והאהובים נעם וישי סלוטקי.

"מרגישה צורך עצום לספר עליהם על נעם וישי שנהרגו במלחמה הנוראית הזו. שני הילדים המתוקים של משפחת סלוטקי שהיו חלק בלתי נפרד מאיתנו.

"מי הם? הרב שמואל שתמיד היה כאן לנו לכולנו אוזן ולב ענק. ועד היום כשמשהו מילדינו שהם החברים של סלוטקי הרב שמואל בא להשיא אותם בכל זמן ובכל עת. טלי האחות המסורה החברה הטובה השכנה השקטה וכל-כך נעימה.

הילדים:
אורי הבכור מהכיתה של ארנון נשוי עם ילדה.
נעם מהכיתה של יסכה לנגר הי"ד נשוי עם ילדה.
אביה מהכיתה של רוני
שפרה לא יודעת מאיזה כיתה
התאומים: יונתן שיבדל"א, ישי הי"ד נשוי עם ילד מהכיתה של מנחם.
צביקי החמוד צעיר הבנים ע"ש דודו צביקי שנהרג בעת מילוי תפקידו.

"לא היה רגע דל איתם מלא שטויות הם עשו. התמונה החקוקה אצל כולנו – הדשא מקדימה מוצף בנים סלוטקי נעמן רידר עפרוני רייך נצר ועוד מלא. מהיום שפרצה המלחמה הארורה אני רואה בדמיוני אותם, את הבנים, ככה בתמונה ממשית למול עיני את הדשא מלא בילדים משחקים כדור רגל וצועקים ישי ונעם יחזרו. חלום בלהות שלא יהיה יותר הם אינם. צער ענק. נזכור אותם עם החיוך המשגע! באהבה אין סופית".



 

 

שכניהם כתבו: "משפחות רחוב יוסף אלבו אבלות ומשתתפות בצערם של הרב שמואל והגב' טלי סלוטקי ומשפחתם האהובה והיקרה בנפול שני בניהם, נועם וישי, הגיבורים והאמיצים בעת שחשו להגיש עזרה, לחמו בגבורה נגד המרצחים ונרצחו על קידוש ה'".

יפתח, חברו של נועם ז"ל: "עייפה נפשי מהבשורות איוב, סלוטקי אחי את המילים עלייך אתה כבר יודע ושומע, כמה שאהבנו אותך כול הסובבים אותך עכשיו אתה יודע, השארת בליבנו חדר ריק אך מלא באור שנתת, החיוך שנתת לכולנו נשאר בנו ואנחנו נמשיך להפיץ אותו בעולם, תודה שהיית ואתה חלק מהחברים שאיתם גדלתי, אוהב אותך לנצח סלוטקי אחי האהוב ת.נ.צ.ב.ה".

שבי, מפקדו של ישי ז"ל ביחידת המילואים, ספד: "הפרח הזה הוא חייל אצלי בפלוגה… ביום שבת, כששמע שיש בלאגן בעוטף הוא ואח שלו נועם עלו על מדים וטסו לשם עם נשקם האישי להגן על אזרחי העוטף מתוך אחריות אישית בלבד, מבלי שאף אחד ביקש מהם. הוא לא התייצב לצו 8 שלנו באותו ערב, לא הצלחנו להשיג אותו, כשהגענו אמרו לנו שהוא נעדר, הבוקר קיבלנו את ההודעה שנפל בגבורה. אנחנו לא נפסיק ולא ניתן להתיר את דמו של אף יהודי! אנחנו ננצח. ישי סלוטקי הי"ד הותרת אותנו עצובים וכואבים אבל לא ננוח אחי! אני מבטיח".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. מישהו שמכיר אותם מיועד עבור המשפחה

    דעו לכם משהו משפחה אבלה צר לי על השכול היקר
    אני רק רוצה להגיד משהו קטן
    לפני 6 שנים פלוס לדעתי היינו שבושים במכינה בדימונה
    אני ישי ודוד שבצער רב מת בטיול בקולומביה עד לא מזמן
    לי קוראים ג'מל בשם משפחה הם לא הצליחו להבין מה זה ג'מל למה קוראים לך ככה צחקנו שחושבים שאולי אני לא יהודי חס ושלום
    אנחנו היינו באותה חדר אני דוד וישי והגענו בנוסף גם כן תראו איך אני זוכר ברכב סקודה לבן שהמקורב למכינה השכיר ולקח אותנו ראיתי את ישי שחיכה לי ברכב והאירו פניי לדעתי הוא אמר שהוא ממבשרת
    בדימונה עשיתי שם שבת והם גם היו
    אכלנו ביחד עשינו אופניים ביחד בשטח עם אחד מבוגר שפשוט טס בשטח תראו איך אני זוכר ומי שהיו איתי זה ישי ודוד
    ומאז אני זוכר אותם ניתקנו קשר אבל תמיד זכרתי אותם כמה נהניתי איתם
    ישי היקר קרוי על שם בן אחותי ודוד יקרא על שם הילד שליבעה שאתחתן ואביא ילדים אני נשבע

    הם משכו את ליבי בחורים חזקים בעיקר באופניים שנסענו ואכלנו אבטיח מתחת לאיזה עץ הייתילידם שתינו קפה ונפעמתי מהם אני אוהב ויאהב אתכם תמיד

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר