אופיר אנגל (צילום: אלבום משפחתי)
אופיר אנגל (צילום: אלבום משפחתי)

עוד ערב שאופיר אנגל לא חוזר הביתה: "אנחנו מלאי תקווה שאופיר יחזור בקרוב"

הערב, שני, תתקיים הפעימה הרביעית בעסקת שחרור החטופים משבי החמאס בעזה, וגם הערב משפחת אנגל מרמת רחל לא תקבל את יקירה - אופיר בן ה-17. דודתו יעל מוסיפה ואומרת ל"כל העיר": "אנחנו לא ישנים, לא אוכלים, לא נושמים, לא מתפקדים". ויש לה גם כעס על התקשורת - "התנהגות לא אחראית". BringThemHomeNow#

פורסם בתאריך: 27.11.23 18:35

עוד יממה מותחת עצבים סביב עסקת החטופים, ועוד יממה שבה משפחת אנגל מרמת רחל תעביר בלי אופיר.

הערב, רביעי, ישוחררו עוד 11 ישראלים משבי החמאס בעזה, בהם 9 ילדים ובני נוער – ואופיר, בן ה-17, אינו נכלל שוב ברשימה.

"אנחנו רוצים שאופיר יחזור הביתה", אומרת דודתו של אופיר, יעל אנגל ליצ'י (אחות של האב יואב) בשיחה עם "כל העיר". "אתם יכולים לדמיין לעצמכם מה עוברת המשפחה שעוד פעימה יוצאת לדרך ועוד פעימה ואופיר לא חוזר. אנחנו לא ישנים, לא אוכלים, לא נושמים, לא מתפקדים. פשוט אין מנוחה. שכל הורה שמרדים את הילד שלו בלילה, ידמיין איך זה שפתאום הילד נחטף ממיטתו והוא לא שם כבר יותר מ-50 ימים. קשה לתאר את זה. אי אפשר לתאר את מה שאנחנו מרגישים ובאופן אישי, אני אפילו לא יכולה להגיד כמה אני מרגישה רע, אז תתארו לכם מה מרגישים אחי ואישתו. אך יחד עם זאת, אנחנו מלאי תקווה שאופיר יחזור בקרוב".

כאמור, הערב, שני, תתקיים (ככל הנראה אם ירצה השם) הפעימה הרביעית במסגרת עסקת שחרור החטופים הראשונה בין ישראל לחמאס. 50 ישראלים משוחררים במסגרת העסקה הנוכחית, כשישנם דיווחים על כך שלפחות ביומיים הקרובים תימשך הפסקת האש ובתמורה יחזיר החמאס עוד 10 חטופים בכל יום.

אופיר, כפי שפורסם ב"כל העיר", נחטף בשבת הארורה של ה-7/10 מבית חברתו בקיבוץ בארי. הוא נחטף ביחד עם האב של חברתו, יוסי שרעבי, ומאז בני המשפחה לא יודעים דבר ולא חצי דבר על מצבו ועל מיקומו.

משפחת אנגל, כמו כל המשפחות ולמען האמת כמו רוב עם ישראל, מצפה לקבל את אופיר ואת כל החטופים הביתה.

"אני רוצה להגיד לקבינט רק דבר אחד – תחזירו את הילדים הביתה, תחזירו לנו את אופיר", היא אומרת בכאב. "עד עכשיו שוחררו במסגרת העסקה 21 ילדים מתוך 38 שנחטפו – הערב צפויים להשתחרר 9 ילדים נוספים – מה שאומר ש-8 ילדים לא יחזרו. אני מצפה שהמדינה תעמוד על זה שיעמדו בעסקה. שיחזירו את כל הילדים. שיאריכו בעוד 4 ימים את ההפוגה אם צריך – רק שיחזירו את הילדים הביתה".

 

 

עוד מוסיף יעל אנגל ליצי': "אני יודעת שיש כל מיני רשימות, אצל כל מיני עיתונאים והן שונות אחת מהשניה ואנחנו לא יודעים שום דבר כי לא קיבלנו שיחה רשמית והחמאס משחק לנו בראש, עושה לנו טרור פסיכולוגי ולא עומד בהסכם כשהוא מפריד אימהות וילדים, וברור שיש לנו אינרטס להמשיך ולשחק איתנו כדי לנסות ולהאריך את ההפוגה. אני מוכנה ללכת ולהתחנן איפה שצריך שרק יחזירו אותם, את הילדים האלה הביתה".

לאנגל-ליצ'י יש כעס גם על התנהלות התקשורת במשבר החטופים. "מה שקורה כאן מהיום שבו העסקה עמדה לצאת לדרך מצד אמצעי התקשורת היא התנהגות לא אחראית", היא אומרת. "חדשות 12 פרסמו רשימה אפשרית של ילדים שאמורים להיכלל בעסקה שגרמה לטלטלות אצל המשפחות כי החמאס משתמש בזה ומשחק איתנו והתקשורת משתפת פעולה עם זה. אני מבינה את הרצון של התקשורת לפרסם, זה התפקיד שלה, אבל זה טרור פסיכולוגי. אני רואה בזה פשוט אלימות פסיכולוגית, אופיר נמצא שם לבד, הוא היה שם במקרה, בארי זה לא הבית שלו, אני פונה למטה המצומצם – הבטחתם לנו את הילדים בבית אז תביאו לנו אותם. זה התפקיד שלכם. תחזירו לנו את מי שאתם יכולים הביתה".

סבו של אופיר, יוסף אבו יאיר אנגל (ג'וחה) מוסיף: "לא פשוט לנו ולכל העם. ביבי גידל את סינואר, שעכשיו הוא נותן את הפרי – מצליח לסובב את הממשלה על האצבע. מאוד עצוב".

BringThemHomeNow#

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר