רס"ר במיל' ארי יחיאל זנילמן ז"ל, סרן במיל' אליה יאנובסקי ז"ל (צילומים: דובר צה"ל)
רס"ר במיל' ארי יחיאל זנילמן ז"ל, סרן במיל' אליה יאנובסקי ז"ל (צילומים: דובר צה"ל)

הכאב חורך את הלב: הותר לפרסום – שני לוחמים מירושלים נפלו בקרב ברצועת עזה

הבשורות הקשות ממשיכות להגיע, והכאב שורף: 3 לוחמים מחטיבה 5 נפלו בקרבות בדרום הרצועה - בהם רס"ר במיל' ארי יחיאל זנילמן ז"ל, בן 32, מקרית היובל וסרן במיל' אליה יאנובסקי ז"ל, בן 24 מירושלים. יהי זכרם ברוך

פורסם בתאריך: 11.12.23 13:11

הקרבות הקשים בדרום רצועת עזה ממשיכים לגבות מחירים כבדים ולא פשוטים. לפני זמן קצר הותר לפרסום כי 3 לוחמים במילואים נפלו בקרבות הקשים – שניים מהם תושבי ירושלים (אחד מבת ים). יהי זכרם ברוך.

– סרן במיל׳ אליה יאנובסקי, בן 24, מירושלים, מפקד מחלקה בגדוד 8111, חטיבה 5, נפל אתמול, ראשון, בקרב בדרום רצועת עזה.
– רס"ר במיל׳ ארי יחיאל זנילמן, בן 32, ממעלה אדומים, לוחם בגדוד 8111, חטיבה 5, נפל אתמול, ראשון, בקרב בדרום רצועת עזה.
– רס"ן במיל׳ רומן ברונשטיין, בן 46, מבת ים, קצין הדרכה בגדוד 8111, חטיבה 5, נפל אתמול, ראשון, בקרב בדרום רצועת עזה.

רס"ר במיל' ארי זנילמן הוא מבניה של העיר מעלה אדומים. לפני כחודשיים וחצי – שבוע לפני השבת השחורה של ה-7/10 – נולדה לו ולזוגתו בת. עם פרוץ המלחמה, ארי ז"ל לא היסס והצטרף לחבריו לגדוד. יהי זכרו ברוך .

ארי זנילמן ז"ל נולד וגדל במעלה אדומים, בוגר ישיבת הר עציון. בהמשך עבר להתגורר בירושלים – בשכונת קרית היובל. הוא הותיר אחריו הורים – רוב וליסה – אחים ואחיות, את רעייתו – חוה – ושלושה ילדים (בן ושתי בנות – הקטנה שבהן נולדה כשבוע בלבד לפני פרוץ מלחמת חרבות ברזל). יהי זכרו ברוך.

יצוין כי הלוויתו של רס"ר במיל זנילמן ז"ל תתקיים היום, שני, 11.12, בשעה 17:30 בהר הרצל. השבעה תתקיים בבית הוריו – ברחוב מצפה נבו במעלה אדומים. בקרית היובל מבקשים מתושבי ותושבות השכונה, חניכי תנועת הנוער ותלמידי בתי הספר מוזמנים ללוות את מסע הלוויה שיגיע להר הרצל. התכנסות בשעה 16:30 עם דגלים בצידי הדרכים – מצומת בייט-יפה נוף דרך שדרות הרצל ועד הרצל.

אסף שפנייר, חבר הנהלת מינהל קהילתי יובלים, שכנו של ארי ז"ל מוסר, "איזה אובדן, אין מילים, אנחנו גמורים. ארי וחוה ושלושת המתוקים גרים דירה מעלנו. בשבת השחורה, ירדו אלינו לממ"ד בזמן האזעקות. בצהרים כבר גייסו את ארי, הוא הלך לבסיס ואמר לנו: 'אני יוצא תדאגו לחוה'. זאת הצוואה שלו ואנחנו נקיים אותה".

כאמור, הוריו של ארי ז"ל מתגוררים במעלה אדומים, העיר שבה הוא גדל. ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל ספד: "בלב כבד וכואב התבשרנו על נפלו של בן העיר שלנו, הלוחם ארי יחיאל זנילמן הי"ד, שנפל בהגנה על העם והארץ בלחימה ברצועת עזה. מעלה אדומים מחבקת את המשפחה ותעמוד לצדה בימים קשים אלו".

סגן ראש העיר גיא יפרח הוסיף: "העיר מעלה אדומים מרכינה ראשה ומשתתפת בצערה העמוק של משפחת זנילמן משכונת מצפה נבו, על נפילתו של הלוחם ארי יחיאל זנילמן הי"ד, שנפל בהגנה על העם והארץ בלחימה ברצועת עזה. יהי זכרו ברוך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר