יגאל חמוי ז"ל (צילום: אתר חברת 'האחים חמוי)
יגאל חמוי ז"ל (צילום: אתר חברת 'האחים חמוי)

"אגדה עוד בחייו" – פרידה מיגאל חמוי, בעלי מפעל הבשרים המפורסם, שהלך לעולמו

אישר העסקים יגאל חמוי, הבעלים והמייסד של 'האחים חמוי', הלך לעולמו אתמול, ראשון, בגיל 73. חבריו ומשפחתו נפרדים: "האריה שבחדר, שעל פיו ישק דבר, איש חסד ומצוות"

פורסם בתאריך: 25.12.23 09:52

אבידה קשה לירושלים ולזירה העסקית בעיר: יגאל חמוי, הבעלים של 'האחים חמוי' – מפעל הבשר המפורסמים, הלך אתמול, ראשון, לעולמו. בן 73 במותו.

"אבא שלי אהובי הלך לעולמו", כתבה לו בתו, דורי מזרחי, והוסיפה: "איך אפשר עולם בלי יגאל חמוי? תודה שהבאת לי את הירח, ושנתת בי את כח השמש. אני אוהבת אותך".

חמוי ז"ל היה דמות מוכרת מאוד בירושלים. במרוצת השנים הוא אסף חבריו רבים, בהם רמי לוי, מאיר מיכה, דובי גולדברג ורבים אחרים. מפעל הבשרים בבעלותו באזור התעשייה עטרות היה אחד המפורסמים בירושלים ובכלל הארץ. בעברו הוא גם היה יו"ר ועד סוחרי השוק הסיטונאי בעיר, ושנים רבות הוא היה גם בעלי "מרכז אירועים יאיר" בתלפיות.

 

 

חברת 'האחים חמוי' נוסדה בשנת 1975. מלבד המפעל בעטרות, ישנן שתי חנויות בעיר עם אותו השם – האחת בשוק מחנה יהודה והשנייה בגבעת שאול. כמו כן, ישנו סניף בכיכר היהלום במעלה אדומים, שמנוהל על ידי אחיינו של יגאל ז"ל.

“יגאל היה בנאדם שנתן הרבה בסתר, תרם ועזר לכולם", ספד לו אחד מחבריו. "היה איש שאהב את החיים, וחי אותם עם המון שמחת חיים. מילה של יגאל היתה מילה”.

איש העסקים אבי אלקיים, ידידו של יגאל ז"ל: "יגאל חמוי האיש והאגדה יהיה זכרך ברוך הלב נשבר".

חברתו ספדה לו: "הבשורה קשה מנשוא, הלב נשבר ומסרב להאמין. יגאל היקר, קשה לי לדבר עליך בלשון עבר. יגאל חמוי, האריה שבחדר, שעל פיו ישק דבר, איש חסד ומצוות. עליך נאמר: "לב טוב, עין טובה, מחשבה טובה והרבה שמחה".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר