אוטובוסים בירושלים (צילומים: אגד, סופרבוס, אקסטרה)
אוטובוסים בירושלים (צילומים: אגד, סופרבוס, אקסטרה)

דילול נסיעות ושינויים בלו"ז: השיבושים בתחבורה הציבורית בירושלים

בעקבות חג עיד אל פיטר המוסלמי - החל מהיום, שלישי, ועד יום שישי, צפויים שינויים משמעותיים בקווי האוטובוס בירושלים ובכלל הארץ בשל היעדרות נהגים רבים. הצפי הוא כי נסיעות רבות יבוטלו ומומלץ להתעדכן במוקדים של החברות השונות

פורסם בתאריך: 9.4.24 10:47

נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים שימו לב – החל מהיום, שלישי (9.4) ועד ליום שישי (12.4) צפויים שיבושים משמעותיים בתנועת קווי התחבורה הציבורית בירושלים (ובכלל הארץ), בדגש על האוטובוסים. הסיבה – חג עיד אל פיטר המוסלמי, שבעקבותיו צפויים להיעדר נהגים רבים מהעבודה.

כידוע, בכל שנה עם סיום צום הרמדאן חוגגים המוסלמים את חג עיד אל פיטר במשך ארבעה ימים. בשל החג, רבים מנהגי התחבורה הציבורית המוסלמים בירושלים נמצאים בחופשת חג, ובשל כך ישנם שיבושים בפעילות האוטובוסים בירושלים (ובכלל הארץ). בשל החג, כך מציינים במשרד התחבורה, צפויים דילולים ושינויים משמעותיים בלוחות הזמנים של קווי התחבורה הציבורית.

 

 

ממשרד התחבורה נמסר כי "הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה הנחתה את חברות התחבורה הציבורית, המפעילות את קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים בארץ, להתקשר ככל הניתן עם חברות קבלניות להפעלת השירות במהלך ימי החג, במטרה לצמצם את הפגיעה בציבור הנוסעים והנוסעות בתחבורה הציבורית".

למרות זאת, הצפי, כאמור, הוא לשיבושים רבים בלוחות הזמנים. על כן מומלץ לנוסעים ולנוסעות להתעדכן על השינויים הצפויים במוקדי המידע 8787*, באתר www.bus.gov.il ובאתרי האינטרנט של חברות האוטובוס השונות שפועלות בירושלים, ולהיערך מבעוד מועד לשינויים בתדירות הקווים של האוטובוסים.

יצוין כי רכבת ישראל תפעל בלוחות הזמנים הרגילים ללא כל שינויים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר