תרמית קרמים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

תרמית הקוסמטיקה הגדולה: הונאת ביטוח בשווי עשרות אלפי שקלים

תפיסתם 'על חם' של פורצים לבית עסק המשווק קרמים ביישוב סמוך לירושלים, הביאה לחשיפת תרמית הונאת ביטוח בשווי עשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 29.8.17 12:02

חוקרי משטרת ירושלים חשפו היום, שלישי, תרמית ביטוח הנוגעת לעסק שמשווק מוצרי קוסטמטיקה. במשטרה מספרים כי בליל ה-18.8.17 התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות שני חשודים המסתובבים בנסיבות מחשידות בסמוך לבית עסק ביישוב סמוך לירושלים. "שוטרים שהגיעו למקום בנחישות תוך זמן קצר, הבחינו ברכב הנמצא בסמוך ובו שני חשודים. עת בדיקת הרכב והחשודים הבחינו השוטרים בכלי פריצה ובשקיות המונחות במושב האחורי ובתא המטען, בהן עשרות מוצרי קוסמטיקה וקרמים ממותגים בשווי עשרות אלפי שקלים".

 


תרמית קרמים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

 



 

במקביל, כוח משטרה נוסף סרק את האזור והבחין בית עסק המוכר מוצרים מאותו סוג כאשר דלת הכניסה פרוצה ובמקום ישנם סימני התפרצות וגניבה. מיד הבינו השוטרים כי בידם נמצאים החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי עין רפא, בהתפרצות והם הועברו לתחנת מטה יהודה, שם נחקרו בחשד להתפרצות וגניבה.

"עם התקדמות החקירה, הבינו החוקרים כי לפי החשד החשודים לא פעלו לבדם", ממשיכים ומספרים במשטרה, "וכי ישנם גורמים נוספים מעורבים והחלו להעלות חשד כי קיים קשר בין החשודים לבעלים של בית העסק (בעל ואישה תושבי המקום) וכי את המוצרים 'שגנבו' העבירו בחלקם למקום עבודתו של הבעל לפי החשד במטרה לדרוש את כספי הביטוח. במקביל, הבעל הגיע להגיש תלונתו בתחנת המשטרה בגין התפרצות וגניבה, שם בסיומה נעצר על ידי החוקרים והפך לחשוד מרכזי בחשד להונאה".


תרמית קרמים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


איסוף ראיות וממצאים נוספים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת הביאו את החוקרים להבנה כי לפי החשד מדובר בתרמית הונאה מתוחכמת שנרקמה על ידי הבעל, בשנות ה-70 לחייו, ואשתו, בשנות ה-30 לחייה. במהלכה כשבועיים לפני ההתפרצות ביצעו מספר פעולות על מנת להגדיל את רווחיהם מחברת הביטוח במקרה של 'התפרצות וגניבה' מבית העסק. האישה נעצרה אף היא עם חזרתה לארץ מחופשה בחו"ל. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט. החקירה נמשכת.

תרמית קרמים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


להורדת האפליקצייה של "כל העיר" של כל העיר באנדרואיד

להורדת האפליקצייה של "כל העיר" של כל העיר באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר