עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, אמיל סלמן)
עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, אמיל סלמן)

העימות מחריף: ברקת דורש מחברי סיעת התעוררות – "פרסמו התנצלות"

במכתב חריף דורש ברקת מעופר ברקוביץ, עינב בר כהן ויואב בקשי ייבין להפסיק את ההכפשות כנגדו ולהורידן מדפי הפייסבוק שלהם. גורם בעירייה: "אם לא תהיה התנצלות פומבית תוגש נגדם תביעת דיבה בבית המשפט"

פורסם בתאריך: 31.8.17 17:36

המאבק שניטש בחודשיים האחרונים בין ראש העיר ניר ברקת וסיעתו "ירושלים תצליח" לבין סגן ראש העיר עופר ברקוביץ וסיעת "התעוררות" הולך ומחריף עם כל יום שעובר.

היום (חמישי, 31.8), שיגר ראש העיר ברקת מכתב נוקב לחברי סיעת התעוררות – ברקוביץ, עינב בר כהן ויואב בקשי ייבין, שבו הוא דורש משלושתם לפרסם התנצלות על הדברים שהטיחו כנגדו בימים האחרונים.

גורמים בכירים בעירייה מציינים בשיחה עם "כל העיר" כי "לראש העיר נמאס לשתוק על ההכפשות. אם לא תהיה התנצלות פומבית תוגש נגדם תביעת דיבה בבית המשפט, כפי שבעבר כבר תבע את אתי בנימין על הכפשות וניצח".

ואם לשפוט על פי המכתב, הרי שנראה שברקת אכן נחוש. "אתם ממשיכים בהפצת דברי דיבה נגדי ונגד עובדי העירייה, החורגים באופן קיצוני מגבולות המותר", נכתב על ידי ראש העיר. "כאיש ציבור, וכמי שעומד בראש המערכת, אני מתווה ומנחה ליצירת מדיניות המקפידה על חופש הביטוי, חופש הביקורת גם כאשר היא חריפה וסוערת. הדברים הללו יפים גם לביקורת ו/או ויכוחים על מדיניות ומעשיי כראש העיר. יחד עם זאת, אין בכוונתי להפוך את עיריית ירושלים ועובדיה ואת העיר ירושלים ותושביה, למגרש הכפשות זדוניות, ואין בכוונתי לתת יד לתרבות של שקרים והולכת שולל, במסווה של 'ביקורת'".

בהמשך מציין ברקת כי כבר הוציא לחברי סיעת התעוררות מכתב על פרסומי הכפשות כנגדו בדבר הסכמים פוליטיים בלתי חוקיים כביכול שחתם עם הסיעות החרדיות. "פרסמתם את הדברים בידיעה כי הם שקר מוחלט", כתב ברקת, "הפצתם אותם לציבור משיקולים פוליטיים, בחוסר תום לב מוחלט".

עוד מתייחס ברקת כי "לפני ימים אחדים, התחלתם בקמפיין שקרי נוסף בו נטען כי אני הוריתי ליועץ המשפטי להוציא חוות דעת אישית נגד חברת המועצה עינב בר. שקרים אלה חמורים ביותר. הם מבקשים לפגוע בעובדי עירייה מסורים ומקצועיים, אשר עושים מלאכתם בעצמאות, ביושר וללא משוא פנים. הם מבקשים לפגוע גם בי, באופן איש, ולהציג אותי כמי שמתערב בעבודת היועמ"ש לצרכים פוליטיים. בנוסף הם פוגעים קשות באמון הציבור, במקצועיות הארגון ושיקוליו. פרסמתם את הדברים הללו למרות שאתם מכירים היטב את נסיבות העניין, ואת הסדרי ניגוד העניינים בהם מחוייבים נבחרי הציבור, ובכללם גם חברי סיעת התעוררות או מי מהם. אתם ידעתם ויודעים, כי הפרסום המייחס לי מתן הוראה לחוות דעת היועמ"ש בעניינה של חברת סיעת התעוררות – פרסום שקר הוא – מיסודו. שיטה כזו של הפצת דברי דיבה לצרכים פוליטיים היא תרבות מכוערת. אין בכוונתי לאפשר אותה במסדרונות העירייה, ובוודאי אין בכוונתי לעבור לסדר היום על ניסיון מתמשך לפגוע בי באמצעים פסולים מסוג זה".

בסיום מכתבו דורש ברקת מחברי סיעת התעוררות "לחדול לאלתר מהמשך הפצת דברי הדיבה הנ"ל, להוריד זאת מאתרי הפייסבוק שלכם, להתנצל באופן מיידי על הדברים שפרסמתם, ולפרסם את התנצלותכם בדיוק באופן ובהיקף בו הופצו דברי הדיבה. אני חוזר ומתריע, כי ככל שהדברים הללו לא ייעשו, לא אהסס לפעול בכל הדרכים החוקיות המתבקשות בנסיבות העניין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר