מחסן בלוני הגז הפיראטי (צילום: דוברות המשטרה)
מחסן בלוני הגז הפיראטי (צילום: דוברות המשטרה)

סכנת נפשות: מאות בלוני גז אוחסנו והובלו באופן פיראטי

במהלך פעילות מבצעית של שוטרי ירושלים במזרח העיר, אותר מחסן עם מאות בלוני גז ותנורי חימום, שחלקם ללא תו תקן, אשר אוחסנו והובלו בצורה פיראטית ובניגוד לחוק

פורסם בתאריך: 3.9.17 13:52

במסגרת פעילות מבצעית של משטרת המחוז במזרח העיר נתפסו ביום חמישי האחרון כ-265 בלוני גז, שאוחסנו והובלו בניגוד לחוק באופן פיראטי.

מהמשטרה נמסר כי "ביום חמישי, 31.8.17, בפעילות מבצעית של שוטרי משטרת ישראל במזרח ירושלים, הבחינו השוטרים בשני גברים המעמיסים עשרות בלוני גז על רכב השייך לאחד מהם בסמוך למחסן. בחיפוש שערכו השוטרים במחסן וברכב התגלו כ-265 בלוני גז ועשרות תנורי חימום, שמופעלים על גז וחשמל, כשחלקם ללא תו תקן כנדרש".

עוד נמסר מהמשטרה כי "בבדיקה שנערכה בשטח עלה כי לשניים אין כל אישור לעסוק בגז, להובילו או לאחסנו. על פי החשד הם עושים זאת באופן ׳פיראטי׳ ובניגוד לחוק".

החשודים, האחד תושב מזרח העיר בן 19 והשני תושב ירושלים בן 27, נעצרו והובאו לחקירה בתחנת עוז בשיתוף מנהל הגז, בחשד ל׳עיסוק בגז ללא רשיון ועבירות נוספות עפ"י חוק הגז וחוק העונשין. השניים הובאו בפני שופט ושוחררו לביתם בתנאים מגבילים.

המשאית שאליה הועמסו בלוני הגז (צילום: דוברות המשטרה)

המשאית שאליה הועמסו בלוני הגז (צילום: דוברות המשטרה)

 

בלוני הגז, התנורים והרכב ששימש להובלת הבלונים, נתפסו על ידי המשטרה והועברו להמשך טיפול במנהל הגז.

"עיסוק בגז ללא רישיון ובאופן פיראטי, הובלתו והתקנתו בניגוד לחוק, מהווים סכנת חיים ממשית לציבור, ועלולה לגרום לפציעות קשות ולמוות", נמסר מהמשטרה, "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות בירושלים ובמזרחה למען התושבים לשמירה על שלומם וביטחונם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר