רמי לוי (צילום: טס שפלן)
רמי לוי (צילום: טס שפלן)

הלם בקרב עובדיו של רמי לוי שעוכב לחקירה בחשד לעבירות מרמה

לוי עוכב הבוקר לחקירה יחד עם ראש מועצה מקומית ומנהל עיתון המסקר את המועצה, בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים, וזאת במסגרת חקירת משטרה להתנהלות המועצה מול בעלי קניון שנמצא בשטח המועצה

פורסם בתאריך: 10.9.17 10:42

הלם בקרב עובדיו של איש העסקים רמי לוי, שעוכב לחקירה הבוקר, ראשון, 10.9, בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים. לוי, בעל רשת המרכולים רמי לוי שיווק השקמה, עוכב לחקירה על ידי חוקרי יחידת להב 433  יחד עם ראש מועצה מקומית.

הליכי העיכוב, שבוצעו על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, הגיעו בעקבות חקירת משטרה הבודקת את התנהלות המועצה מול בעלי הקניון שבשטחה. כמו כן, עוכב לחקירה מנהל עיתון העוסק בין השאר בסיקור המועצה המקומית. החוקרים ערכו חיפוש בבתים של החשודים בעבירות מרמה והפרת אמונים. מתוך החקירה עולה כי קיים קשר משפחתי בין עובדת בכירה בקניון לראש המועצה.

מהחקירה עולה כי לפי החשד לקראת סיום בניית הקניון ביקש לוי יחד עם שותפיו תוספות בנייה של כ-3,000 מ"ר, והאישור  התקבל בין השאר בתמיכתו של ראש המועצה. מהחקירה עולה כי לוי נדרש לשלם היטלי השבחה של כ-20 מיליון שקלים, לפי החשד מי שפעל מול הוועדה המקומית כדי להפחית את הסכום הוא ראש המועצה עוד לפי החשד ניתן לקניון חניה צמוד למתחם ללא תוספת תשלום, ובתמורה לאותן הטבות מונתה רעייתו של ראש המועצה למנהלת השיווק של הקניון. המסחר במניית רמי לוי שיווק השקמה הופסק.

 



עיכובו של לוי לחקירה והחשודים הנוספים התאפשר לאחר שהסתיימה חקירה סמויה, שנמשכה מספר חודשים. החקירה עסקה בבדיקת התנהלות פסולה של המועצה מול בעלי הקניון שממוקם בשטחה המוניציפאלי של המועצה. יש לציין כי בשבועות האחרונים נערך חיפוש במשרדי המועצה במהלכו נתפסו מסמכים. המשטרה תחליט במהלך היום אם לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם של ארבעת החשודים.

במהלך החיפוש, שנערך במשרדי המועצה והגיע בהפתעה גמורה לעובדים, הוחרמו חומרים נוספים בצו בית משפט ופעילות של חלק מממשרדי המועצה הופסקה.

במשטרה מדגישים כי "מדובר בחקירה שעברה לאחרונה לשלב הגלוי, במסגרתה ביצעו חוקרי יאח"ה בשבועות האחרונים  חיפוש במשרדי המועצה לשם תפיסת מסמכים ועכבו לחקירה חבר מועצה וכאמור הבוקר עוכבו ארבעה חשודים נוספים, לצד חיפוש שנערך בבתיהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר