אילוסטרציה התעללות באשה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מטפל במוסד חשוד כי פגע מינית בצעירה הלוקה בנפשה

המטפל, תושב מזרח העיר, כבן 60, חשוד כי ביצע עבירות מין במספר הזדמנויות בצעירה כבת 20 הלוקה בנפשה

פורסם בתאריך: 10.9.17 13:14

איש צוות במוסד חינוכי המטפל בצעירים הלוקים בנפשם במזרח ירושלים נעצר בחשד שפגע מינית בצעירה המטופלת במקום. היום, ראשון, 10.9, יובא החשוד בפני בית משפט השלום בעיר לדיון בהארכת מעצרו. המטפל, תושב מזרח העיר, כבן 60, חשוד כי ביצע עבירות מין בצעירה כבת 20 הלוקה בנפשה.


במשטרה מספרים כי ראשיתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרה מגורמי הרווחה לפיו הצעירה סיפרה לקרוב משפחתה כי איש צוות במוסד בו מטופלת הנמצא במזרח העיר, פגע בה מינית במספר הזדמנויות במהלך החודשים האחרונים. עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה, אספה ראיות וממצאים, גבתה עדויות ובאמצעות הרווחה בוצעה חקירה מיוחדת לצעירה. אתמול, שבת, אותר החשוד והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת שלם בחשד לפגיעה מינית בחסרת ישע. החקירה נמשכת.

"פגיעה בחסרי ישע הלוקים בנפשם", מציינים במשטרה, "הינם מהעבירות החמורות והקשות שמצריכות חקירה מורכבת ורגישה בשיתוף גורמי הרווחה. החשוד ניצל את העובדה כי הוא עובד במקום, פעל תוך ניצול מצבה הנפשי של הצעירה לצורך מימוש מאוויוו המיניים, נחקר במשטרה וכנגדו נפעל למיצוי מלוא חומרת הדין. במקרים מסוג זה קיימת חשיבות רבה לדיווח למשטרה ולרווחה במטרה לחשוף ולגדוע את מסיכת הפגיעות החמורות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר