יאיר ריבלין, קניון רמות (צילום: יח"צ)
יאיר ריבלין, קניון רמות (צילום: יח"צ)

דוכני חג, ירידים והפעלות לילדים – קניון רמות ערוך לחגים

המנכ"ל יאיר ריבלין מבטיח: "גם כשיש לקוחות רבים, לא מרגישים כלל את העומס בחנויות ובמתחם כולו"

פורסם בתאריך: 15.9.17 08:32

קניון רמות ירושלים ערוך לקליטת המוני הלקוחות שהגיעו במהלך השבוע למתחם הקניות וצפויים להמשיך לפקוד אותו בתקופה הקרובה. בין השאר הנהלת הקניון האריכה את שעות הפעילות בו, הכשירה מקומות חניה נוספים ותגברה את כוח האדם, לרווחת המבקרים.

יאיר ריבלין, מנכ"ל קניון רמות ירושלים, מציין: אנו ערוכים ומוכנים לתקופת החגים עם שלל מבצעים והטבות בכל חנויות הקניון, החל במבצעים על כלי בית וטקסטיל וכלה במבצעים מיוחדים על ביגוד, הנעלה ותכשיטים ועוד. נוסף על כך, יעמדו לרשות הלקוחות מגוון רחב של דוכני חג מיוחדים בשטח הקניון. אנו נקיים יריד ענק של 'ורדינון'; יריד מאפים של חלות ולחמניות ב'מאפה נאמן'; יריד נעליים ענק של חנות הבוטיק 'נאפה'; מבצעים על חליפות וחולצות לחג בחנות האופנה לגברים 'אוהה'; יריד כלי בית של 'נעמן', 'פוקס הום' ו'סיטישופ' ועוד. לצד אלו, לרגל החגים השיק המותג הירושלמי המוכר 'ציון הגדול' מעדנייה של אוכל ביתי מוכן לחגים ולשבתות לטובת הלקוחות".


מנכ"ל קניון רמות יאיר ריבלין, (צילום: יח"צ)

מנכ"ל קניון רמות יאיר ריבלין, (צילום: יח"צ)


האם צפויה פעילות מיוחדת בתקופת החגים?
"אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פעילויות לאורך כל תקופת החגים. לפני חג הסוכות נקיים יריד ענקי וססגוני של ארבעת המינים, הכולל 44 דוכנים שבהם יהיה כל מה שדרוש לחג. נוסף על כך, לאורך כל חול המועד נקיים פעילות לילדים עם מופע מרכזי, מדי ערב בשעה 18:00, של קוסמים ולהטוטים. כמו כן, הוספנו כמה אטרקציות מיוחדות לילדים, כדוגמת מתחם הקרטינג ומשחקיית הענק – ה'פעלטון'. אציין כי יתקיים גם יריד אומנים של תכשיטים, אקססוריז, חפצי אומנות, כלי בית וכדומה".


קניון רמות(צילום: יח"צ)

קניון רמות(צילום: יח"צ)


מהו הזמן הכי טוב כדי להימנע מעומס?
"בשעות הבוקר, מהשעה 9:00. העובדה שקניון רמות הוא קניון פתוח, מעניקה יתרון משמעותי: גם כשיש לקוחות רבים, לא מרגישים כלל את העומס בחנויות ובמתחם הקניון כולו".

מה אנשים בעיקר קונים?
"מתנות לחג, בגדים, מצעים, כלי בית, תכשיטים ומזון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר