זירת הפיגוע בהר אדר (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת הפיגוע בהר אדר (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פיגוע הירי בהר אדר: שני מאבטחים ושוטר מג"ב נרצחו

מחבל שהגיע לפאתי השער האחורי של הכניסה ליישוב פתח בירי מנשק והרג שני מאבטחים ושוטר מג"ב בגילאי 30-20. אדם נוסף נפצע ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. המחבל - פועל שהחזיק בהיתר עבודה, נוטרל

פורסם בתאריך: 26.9.17 08:38

בפיגוע ירי שבוצע הבוקר ביישוב הר אדר נרצחו שלושה ישראלים – שני מאבטחים ושוטר מג"ב. מחבל שהגיע לפאתי השער האחורי של הכניסה ליישוב פתח בירי מנשק ופגע בשלושה – בגילאים 20-30. פצוע נוסף פונה לבית החולים הדסה עין כרם. המחבל, בן 37, אב לארבעה, פועל שהחזיק בהיתר עבודה.

מאיחוד הצלה נמסר כי "רופא וחובשים מצוות מבשרת ציון של איחוד הצלה סניף ירושלים מדווחים כי למרבה הצער נקבע מוות בזירת האירוע על שלושה מהנפגעים. פצוע נוסף בהכרה פונה לבית החולים".

מהמשטרה וממג"ב ירושלים נמסר כי "מחבל שככל הנראה הגיע לשער האחורי של היישוב הר הדר במסגרת כניסת פועלים פלסטינים ליישוב, העלה את חשדם של אנשי הביטחון במקום, שלף נשק ופתח באש לעבר הכוח שנמצא במקום".

לוחם מג"ב שנהרג הבוקר –  סמ"ר סולומון גברייה ז"ל, בן 20 במותו. הוא התגייס לפני כשנה וחצי לשירות חובה במשמר הגבול. בתפקידו האחרון שימש כלוחם במרחב עוטף ירושלים של משמר הגבול. סולומון ז"ל, התגורר בבאר יעקב, הותיר אחריו הורים, שתי אחיות ואח.

סמ"ר סולומון גברייה ז"ל - נהרג בפיגוע בהר אדר (צילום: דוברות המשטרה)

סמ"ר סולומון גברייה ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

פאראמדיק מד"א זוהר לומר, שהיה בין הראשונים שהגיעו לזירת האירוע מספר כי "כשהגענו למקום בניידת טיפול נמרץ, המראה היה קשה, ראינו 4 גברים פצועים מירי. כוחות מד"א שהגיעו יחד איתי ניגשו לטפל בהם, שלושה היו מחוסרי הכרה וגבר בן 32 היה בהכרה. ניגשתי לטפל בו, הוא סבל מפצעי ירי בבטן ובחזה, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך המשך טיפול מציל חיים פינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני עד קשה ויציב, בדרך הוא שוחח איתנו וסיפר על שהתרחש".


 

 


ד"ר באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, סיפר הבוקר על מצבו של הפצוע: "אל יחידת הטראומה של הדסה עין כרם הגיע פצוע ירי כבן 30 בהכרה מלאה עם פציעות מרובות מקליע בבטן ובחזה. לא נשקפת סכנה לחייו, הוא הובהל לחדר הניתוח".

 

מזק"א נמסר כי "הבוקר בסביבות השעה 07:15 אירעה פיגוע ירי סמוך להר הדר. מדובר במחבל שעלה מהוואדי שפתח בירי מקרוב על ארבעה ישראלים. אחד מהם פגע קשה ופונה לבית החולים, שלושה נהרגו במקום. צוות זק"א קרית יערים וצוות ירושלים טיפלו בהרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה".


האקדח שבו השתמש המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

האקדח שבו השתמש המחבל (צילום: דוברות המשטרה)


 

דב בקשט, מפקד זק"א קרית יערים, אמר בזירת הפיגוע: "מדובר בפיגוע קשה מאוד מחבל שפתח בירי מקרוב על 4 ישראליים. התוצאה קשה מאוד יש לנו בשטח 3 ישראלים הרוגים ואת גופת המחבל. לצוות של זק"א בזירה יש 3 אמבולנסים שיפנו את הנרצחים הי"ד וצוות נוסף שיטפל באיסוף הממצאים".

 

זירת פיגוע הירי בהר אדר

זירת פיגוע הירי בהר אדר

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר