ברק גיבלי עם הבשר המקולקל (צילום: עצמי)
ברק ג'יבלי עם הבשר המקולקל (צילום: עצמי)

יום לפני החרמת הבשר המקולקל – רכש שני קילו ממעיין 2000

ברק ג'יבלי מספר ל"כל העיר" כי יום לפני החרמת כ-270 ק"ג בשר, שאינו ראוי למאכל מסניף מעיין 2000 בבניין כלל, הוא רכש שלוש חבילות של בשר במשקל של שני קילו: "חזרתי עם הבשר לסניף ושם קיבלתי זיכוי על הקנייה"

פורסם בתאריך: 27.9.17 10:43

ברק גי'בלי, שמתגורר ברחוב יפו, סמוך לסניף מעיין 2000 – שמתוכו הוחרם כ-270 ק"ג בשר מקולקל בתחילת השבוע, מספר ל"כל העיר" כי יום לפני שצוות השירות הווטרינרי של העירייה הגיע לסניף הוא רכש שני ק"ג בשר. לדברי ג'יבלי, "קניתי שלוש חבילות של לבבות במשקל של כשני ק"ג, בעלות של 31 שקלים", הוא מספר. "שתיים מתוך החבילות מסרתי לאמא שלי. יום לאחר מכן ראיתי את הפרסומים על החרמת הבשר על ידי השירות הווטרינרי של העירייה מהסניף בבניין כלל".

מה עשית באותו הרגע?

"חזרתי עם הבשר לסניף ושם קיבלתי זיכוי על הקנייה. זה מצער לשמוע שמתעסקים ככה עם בריאות של אנשים. אני מבין באוכל ועובד עם אוכל. הייתי טבח בצבא, בבית מלון ובמסעדות. אני יודע מה זה בשר מקולקל. להתעסק עם בשר מקולקל זה מאוד-מאוד גרוע. מצער שרשת כזאת עושה מעצמה צחוק".

 

האם תמשיך לקנות במעיין 2000?

"אני בספק. בשר כנראה שלא, מוצרים בסיסיים אולי כן".

כזכור, כפי שפורסם ביום שני ב"כל העיר", השירות הווטרינרי של עיריית ירושלים החרים כ-270 ק"ג בשר מקולקל בסניף מעיין 2000 בבנין כלל במרכז העיר ירושלים. בעירייה ציינו כי "הבשר נתפס בעקבות תלונות תושבים וביקורת שביצעו רופאים וטרינריים של השירות הווטרינרי במקום. מהבדיקה שנערכה עולה כי מוצרי הבשר פגי תוקף ואינם ראויים למאכל אדם. הבשר שנתפס לא אוכסן בטמפרטורות הנדרשות, וכן נתפס בשר טרי שהוקפא בניגוד להנחיות החוק, בשר טחון שנטחן בניגוד להנחיות התברואיות ועוד". בעירייה הדגישו כי כנגד הרשת ינקטו צעדים משפטיים.

את תגובת רשת מעיין 2000 לא היה ניתן להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר