פוש אחרון: מימון המרוץ היהודי-ערבי הגדול בעיר בישורת האחרונה

המרוץ, שמתוכנן להיערך ב-10.11, ממומן באמצעות פלטפורמת הדסטארט - במידה ולא יגוייסו 135 אלף שקלים במלואם עד ה-4.10 בשעה 21:00, האירוע צפוי להתבטל

פורסם בתאריך: 1.10.17 19:48

נותנים פוש אחרון במימון המרוץ היהודי-ערבי הבינלאומי הגדול שצפוי להיערך בירושלים ב-10.11.17. את המרוץ מארגנת עמותת רצים ללא גבולות, כאשר עלות המימון עומדת על 135,000 שקלים – עד כה (נכון ליום ראשון בערב, 1.10) גויסו קצת פחות מ-110,000 שקלים. המרוץ יתקיים רק אם יצליחו לגייס בשלושת הימים הקרובים את הכסף. סגירת קמפיין המימון – 4.10 בשעה 21:00.

ממארגני המרוץ נמסר כי רק 81 אחוז מהקמפיין ממומן (עם 688 תומכים). המטרה, כאמור, היא להגיע ל- 135 אלף שקלים, כך שחסרים למימון 25,000 שקלים. לפי המארגנים, צפויים להשתתף במרוץ כ-1,000 רצים, ממזרח ומערב ירושלים ומערים נוספות בארץ.



המרוץ היהודי-ערבי, 30.6.17 (צילום: נחשון פיליפסון)

המרוץ היהודי-ערבי, 30.6.17 (צילום: נחשון פיליפסון)

המרוץ צפוי להיות הגדול ביותר ביוזמת רצים ללא גבולות. "מטרת המרוץ היא להפחית את המתח והגזענות בעיר ולחזק את הקשר בין מזרח ומערב ירושלים בפרט וכן את שיתוף הפעולה בין יהודים וערבים בכלל", מדגישים מארגני המרוץ, "במיוחד על רקע המצב המתוח באזור. במסגרת המרוץ ייהנו הרצים ממסלול בן 5 ק"מ המשתרע משכונת ג'בל מוכאבר דרך יער השלום ושכונת אבו תור".

כזכור, המרוץ היהודי-ערבי האחרון בעיר נערך על ידי העמותה בסוף חודש יוני השנה, בין השאר במימון חברת סיטיפס. כ-400 משתתפים – יהודיות, ערבים, יהודים וערביות, רצו במסלול שעבר סמוך לג'אבל מוכאבר.

 

המרוץ היהודי-ערבי, 30.6.17 (צילום: נחשון פיליפסון)

(צילום: נחשון פיליפסון)

מנכ"ל העמותה, ישראל הס מציין כי "למרות המתיחות בין ערבים ויהודים בירושלים, בשנתיים האחרונות הגיעו למרוצים המשותפים שלנו יותר ויותר משתתפים: מ-80 משתתפים במרוץ הראשון לכמעט 400 משתתפים במרוץ האחרון שקיימנו. בכל מרוץ ראינו איך נוצרים יותר ויותר קשרים בין יהודים וערבים. בנוסף, אנחנו עדיין מנסים לשתף גורמים משמעותיים במימון המרוץ כמו אגף הספורט של עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, מכיוון שבעינינו זה לא מרוץ של עמותת רצים ללא גבולות, אלא מרוץ בעל חשיבות היסטורית לתושבי ירושלים כולה".

 

המרוץ היהודי-ערבי, 30.6.17 (צילום: נחשון פיליפסון)

(צילום: נחשון פיליפסון)



 

אייד ביבוח, מעמותת רצים ללא גבולות, מוסיף כי "העוצמה של 1,000 יהודים וערבים, שרצים יחד במרחב הציבורי של ירושלים, דווקא עכשיו, בתקופה הקשה ביותר של העיר הזאת, תהווה מסר חד משמעי: יהודים וערבים יכולים לרוץ ביחד, יכולים לנצח ביחד, יכולים ובוחרים ליצור מציאות חדשה בירושלים".

"רצים ללא גבולות" נוסדה בידי רצים ירושלמים ב-2014 כתשובה לגל האלימות הקשה שסחף את ירושלים. העמותה מצליחה לחבר על בסיס שבועי, בעזרת ריצה מקצועית, בין רצים ורצות יהודים וערבים ממזרח ומערב ירושלים.

למימון המרוץ http://bit.ly/hamerutzhagadol1

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר