פורץ נתפס על חם בסניף בנק הפועלים בבית הכרם (צילום: דוברות המשטרה)
הפורץ בסניף בנק הפועלים בבית הכרם (צילום: דוברות המשטרה)

בית הכרם: פורץ נתפס על חם בתוך סניף בנק הפועלים

שוטרים, שהוזעקו לשכונה בעקבות דיווח על אדם חשוד, הבחינו כי דלת בנק הפועלים בבית הכרם נפרצה - הם מצאו את הפורץ בתוך הסניף מחטט במגירות

פורסם בתאריך: 18.10.17 09:09

פורץ נתפס על חם הבוקר, רביעי, כשהוא בתוך סניף בנק הפועלים בבית הכרם. במשטרה מספרים כי לפנות בוקר התקבל במשטרה דיווח אודות אדם חשוד המסתובב סמוך למרכז חנויות בדרום העיר. צוות סיור הגיע למקום תוך זמן קצר והחל לבצע סריקות באזור. השוטרים שפרקו מהניידת והחלו לעבור בין הסמטאות והמבנים, הבחינו בדלת סניף הבנק שנראתה כי נפרצה – בעודם נכנסים לתוך סניף הבנק , הם תפסו על חם פורץ עת שחיטט במגירות ולפי החשד חיפש כסף.



השוטרים השתלטו על החשוד ועצרו אותו,במקביל דיווחו לקצין הביטחון של הבנק ועדכנו אותו בדבר הפריצה. החשוד, בן 23, תושב שועפאט הובא לחקירה בתחנת מוריה, בהמשך היום הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו.


פורץ נתפס על חם בסניף בנק הפועלים בבית הכרם (צילום: דוברות המשטרה)

סניף בנק הפועלים, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)


"ההגעה המהירה והתגובה הנחושה של שוטרי הסיור לאירוע", מוסרים במשטרה, "היא זו שמביאה לסיכול עבירות, מניעתן, תפיסת עבריינים והבאתם לדין. כך ציינו במשטרה עם מעצרו של פורץ לסניף של בנק  בדרום העיר".

בתחילת השבוע  לכדה המשטרה צעיר, תושב השטחים, שלפי החשד עמד בראש חולייה שפרצה לבתים באזור ירושלים, בין השאר במבשרת ציון. כמו כן, המשטרה תפסה השבוע שני חשודים שניסו לפרוץ למרכול בארנונה בעזרת לדרמן. ובמרכז העיר נעצר תושב בחשד שפרץ לדירת שכנתו בת ה-63 ותקף אותה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר