אלי ידיד, חיים אלדר (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)
אלי ידיד, חיים אלדר (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)

אלי ידיד וחיים אלדר – הבלגן שהגיע עד המשטרה

מה שהתחיל כפייסבוק הגיע עד תלונות הדדיות במשטרה שהוגשו ביום חמישי האחרון בשעת לילה לאחר בילוי בתלפיות. אלי ידיד נגד חיים אלדר, ולהפך

פורסם בתאריך: 23.10.17 16:08

הבחירות המוניציפאליות יתקיימו רק בעוד למעלה משנה, אבל כבר כעת נדמה כי זו הולכת להיות מערכת בחירות יצרית במיוחד.

הפעיל החברתי אלי ידיד, שטוען כי אינו משויך לאף מחנה פוליטי, הגיש ביום חמישי האחרון (20.10) תלונה במשטרה כנגד איש יחסי הציבור חיים אלדר וזאת בשל איומים ותקיפה.

בשיחה עם "כל העיר" טוען ידיד כי הסיבה לאיומים ולאלימות מצד חיים אלדר היא פוסט שהעלה לפני כשבועיים בנוגע לאחד המועמדים לראשות העיר. "לאחר הפוסט קיבלתי מסרים מאיימים מחיים אלדר ומחבריו עם דרישה למחיקת הפוסט. כשסירבתי הם עברו לאיומים ממשיים עד כדי שנאלצתי להגיש תלונה נגד אחד מאותם מאיימים, שכתב לי בהודעות וואטסאפ 'אני אשרוף אותך בכל מקום אפשרי, כולל אילת, ובכל מקום שתגיע אליו עד שתתנצל' ו'אני אהרוס לך את השם עד היסוד'. הגשתי נגד אותו בחור תלונה במשטרה והוא אף קיבל צו הרחקה ממני ל-30 יום".

ידיד ממשיך וטוען כי ביום חמישי האחרון יצא לבלות במועדון בתלפיות, שם חגג אחד מחבריו יום הולדת. "במקום היו גם חיים אלדר והחבורה שמקיפה אותו, שהחלו להעביר אלי מסרים דרך שליחים שונים וגם דרך חברים שלי. בשלב מסוים ניגש אלי אדון חיים אלדר, תפס אותי בעורף חזק, קירב את האוזן שלי לפה שלו והתחיל לדבר בצורה מלוכלכת ומאיימת עלי ועל המשפחה שלי. באותו הרגע הבילוי שלי נהרס והחלטתי שאני הולך הביתה".

אלי ידיד (צילום: פרטי)

אלי ידיד (צילום: פרטי)

לטענת ידיד בכך לא תם העניין: "בדרכי החוצה מהמועדון ליוו אותי חיים אלדר ואחד מהחברים שלו, שלא הפסיקו לקלל אותי על כך שהגשתי תלונה במשטרה. אני שמרתי על איפוק וקור רוח ורק אמרתי להם שאם יש להם בעיה – שיתמודדו איתה. כנראה שהתשובות האלה עוררו את חמתו של חיים אלדר, שהרים אבן והשליך אותה לכיווני. האבן פספסה לי את הראש בסנטימטרים ספורים. למזלי, בסביבה היתה ניידת של המשטרה שראתה את האירוע ושוטר נזעק אלינו. אני סיפרתי לשוטרים את מה שאירע בכל הערב ואמרתי שאני מתכוון להגיש תלונה. השוטרים לקחו אותו בניידת לתחנת מוריה. אני נסעתי אחריהם במונית כדי להגיש תלונה נגד חיים אלדר ונגד החברים שלו. בעדות שנתתי ביקשתי מהשוטרת שלקחה את התלונה לדבר עם השוטר שראה את השלכת האבן וגם ביקשתי ממנה שיקחו את הצילומים מהמועדון שבו ביליתי קודם לכן כדי לאמת את העדות שלי. ביציאה שלי מתחנת המשטרה המתינו שם כמה מהחברים של חיים אלדר ודרשו ממני לבטל את התלונה. ביקשתי מהם שיניחו לי לנפשי והמשכתי בדרכי".

 

אלדר: "אלי ידיד נתן לי אגרוף בפנים"

מנגד, אלדר טוען כי הוא זה שהותקף על ידי ידיד. "ביום חמישי האחרון אלי ידיד חצה כל גבול מבחינתי, כאשר באירוע יום הולדת של חבר משותף, הטיח בי קללות והתנהג בצורה מאיימת ואף פגע בי פיזית כשנתן לי אגרוף בפנים. ניידת משטרה שהגיעה למקום עזרה לסיים את הפרשה והמליצה לי לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה בגין אלימות פיזית ומילולית וכך עשיתי. חשוב לציין שלמרות הטענות של אלי ידיד, ניידת המשטרה לא לקחה אותי לתחנה. בהמשך פניתי לטרם לקבלת טיפול שלשמחתי הסתכם רק בנפיחות כחולה בשל שטף דם".

עוד טוען אלדר: "בשנים האחרונות עזבתי את הפוליטיקה ויצאתי מהמשרות הציבוריות. לפני כשבועיים אלי ידיד, שהרבה מכירים מחיי הלילה ונחשב בעיני כפרובוקטור, העלה פוסט פוגעני ומכפיש כנגד אדם שיקר לליבי. לאחר שנשלח אליו מכתב התראה מעו"ד שאם לא יסיר את הפוסט בתוספת התנצלות ייתבע בגין הוצאת דיבה, לאחר שבחר להתעמת עימי בצ'אט הפרטי ולאחר שלא בחל בשום מילים נגדי ונגד משפחתי, החליט אלי ידיד להעלות צילומי מסך של מילים שכתבתי. הגשת התלונה על ידו למשטרה אינה אלא פרובוקציה".

גם לידיד וגם לאלדר הוצאו צווי הרחקה זה מזה. אלדר ל-30 יום בצו שיצא בתחנת מרחב מוריה, וידיד לשלושה חודשים בצו שניתן בבית משפט השלום בעיר במעמד צד אחד וללא ידיד או נציג מטעמו.

ידיד בתגובה: "לא קיבלתי הזמנה לדיון ולא ידוע לי על מה מדובר".

מהמשטרה נמסר כי "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה. מטעמי צנעת הפרט לא נוכל לפרט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר