גלגלי האהבה של בית החולים אלין (צילום: תומר פדר)
מסע גלגלי האהבה של בית החולים אלי"ן (צילום: תומר פדר)

היום, ראשון: מסע האופניים 'גלגלי אהבה' למען ילדי אלי"ן יוצא לדרך

המסע, שיחל בגליל, יסתיים ב-2 בנובמבר בבית החולים אלי"ן בקרית היובל. ישתתפו בו מאות רוכבים מהארץ ומהעולם

פורסם בתאריך: 28.10.17 18:54

מסע האופניים 'גלגלי אהבה' – שנחשב לאחד מאירועי הצדקה השנתיים המורכבים בישראל – יצא לדרך ב-29 באוקטובר מיער לביא שבגליל התחתון, ויסתיים חמישה ימים לאחר מכן בבית החולים אלי"ן שבירושלים. מטרת המסע: גיוס תרומות למען ילדי בית החולים שבקרית היובל.



 

השנה צפויים להשתתף במסע 750 רוכבים, מישראל ומ-15 מדינות שונות ברחבי העולם. רוכבי ISRAEL CYCLING ACADEMY קבוצת האופניים הישראלית המקצוענית ישתתפו לראשונה במסע המאתגר, ויגייסו גם הם תרומות למען בית החולים.

 בית החולים אלין הינו מרכז שיקום לילדים ונוער, מהמובילים בעולם בתחום. מאחר שבית החולים אינו נהנה מתמיכה ממשלתית (בהיותו מלכ"ר) ומקבל החזרים לפי תעריף אחיד למטופל, אשר אינו מכסה את העלות האמיתית של הטיפול, הוא נשען על תרומות המגשרות על הפער.

 

במשך ארבעת הימים הראשונים של המסע ייהנו הרוכבים ממסלולי כביש ושטח מאתגרים באזור הצפון, וביום החמישי יעלו אל ירושלים דרך אזור בית שמש. חלק מילדי בית החולים מצטרפים גם הם למסע, באופני טנדם, באופני יד או באופניים רגילים – כל אחד לפי יכולתו, ובליווי של מתנדבים ובוגרים.

גלגלי האהבה של בית החולים אלין (צילום: תומר פדר)

(צילום: תומר פדר)

מסע 'גלגלי אהבה' עובד במודל 'רכיבה למען מטרה', שבמסגרתו כל רוכב מתחייב לגייס מינימום של 3,000 דולרים למען ילדי אלי"ן. במסגרת המסע, ולמי שזמנו קצר, מוצע מסלול רכיבה חד-יומי, גלגאלי"ן, המיועד לרוכבים המעוניינים רק 'לטעום' מחוויית ולגייס 750 שקלים לפחות. המשתתפים במסע אף מזמינים את מעגל החברים, בני המשפחות והעמיתים לעבודה לתרום בשמם עבור בית החולים אלי"ן, ובכך למעשה גם להעניק חסות להשתתפותם במסע.

בשנת 2016 גויסו תרומות של כ-2.7 מיליון דולרים, שהועברו, כמידי שנה, ישירות לתמיכה בטיפול ובשיקום של ילדי אלי"ן ומשפחותיהם. 

זינוק: יום א, 29 באוקטובר, מיער לביא שבגליל התחתון, בשעה 9:15.

סיום: יום ה, 2 בנובמבר בבית החולים אלי"ן בירושלים, בשעה 14:30.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר