אב מכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מזעזע: אב חשוד שהיכה במשך עשור את חמשת ילדיו

נחשפה מסכת התעללות ארוכת שנים: האבא, בשנות ה-50, נעצר בחשד שהיכה את שני ילדיו בגילאי 10-9, במהלך חקירת המשטרה עלו עדויות קשות מצד חמשת ילדיו, לפיהן הוא היכה אותם בעשור האחרון בדרכים שונות

פורסם בתאריך: 30.10.17 14:53

מסכת התעללות ארוכת שנים של אב בילדיו הקטנים נחשפה בחקירת משטרה מורכבת ונרחבת. האב, בשנות ה-50 נעצר. במשטרה מספרים כי לפני כשבועיים התקבלה במשטרה תלונתה של אמא, לפיה עת שהגיעה לבית הגרוש שלה לאסוף את ילדיהם, הבחינה בסימני חבלה על גופם של בנם ובתם בגילאי 10-9.



בעקבות קבלת התלונה, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה מאומצת, תוך ליווי גורמי רווחה וחקירת ילדים, גבו עדויותיהם של 5 מילדיהם, בגילאי 27-9, כאשר החשד העיקרי הינו כנגד אביהם, תושב מזרח העיר, שעל פי החשד נוהג להכותם. עם התקדמות החקירה, נחשפו החוקרים לעדויותיהם הקשות של הילדים, מהם עולה כי מעל 10 שנים, חשופים הילדים למסכת התעללות פיזית מצד אביהם, במהלכה נוהג להכותם בדרכים שונות, ואף עלה החשד כי בחלק מהמקרים נזקקו הילדים לטיפול רפואי.
(צילום אילסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

במשטרה מציינים כי לאחר איסוף מכלול הממצאים והעדויות, גיבשו החוקרים תשתית ראייתית כנגד האב החשוד והוא נעצר לפני כשבוע. החשוד הובא לחקירה בתחנת שלם בחשד ל'תקיפת חסר ישע על ידי אחראי'. מעצרו של החשוד הוארך פעם נוספת על ידי בית המשפט עד לתאריך 31.10.17. חקירת המשטרה נמשכת.
במשטרה מוסיפים ואומרים כי "חקירת המשטרה נוהלה במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לגיבוש תשתית ראייתית לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים וזאת במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת, מעצר החשוד והבאתו לדין".


"עבירות קשות כנגד קטינים וילדים המבוצעות על ידי מי מהוריהם", מדגישים במשטרה, "לרוב מאופיינות ברגישות יתרה אליה אנו נדרשים לשים את הדגש ולפעול במהירות במטרה להגיע לחקר האמת ולהפסיק את הפגיעה בהם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר