עינב בר כהן, ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, ארנון בוסאני)
עינב בר כהן, ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, ארנון בוסאני)

עינב בר כהן בפנייה לניר ברקת: "אינך מרוכז בירושלים ב-100 אחוז"

חברת האופוזיציה בר כהן (התעוררות) פנתה בשאילתא לברקת בדרישה לדעת כמה משאבים וזמן הוא משקיע בפעילויות הקשורות בפוליטיקה הארצית: "העיר הכי מורכבת בישראל דורשת ראש עיר במשרה מלאה"

פורסם בתאריך: 23.11.17 12:03

חברת האופוזיציה הטרייה עינב בר-כהן (התעוררות) פנתה השבוע לראש העיר ניר ברקת בשאילתא שבו היא דורשת לדעת כמה הוא משקיע מזמנו במטרה לעבור מהפוליטיקה המקומית לארצית – וקובעת כי שאיפותיו אלו באות על חשבון תפקודו כראש העיר. כזכור, בשבוע שעבר פרשה סיעת התעוררות מהקואליציה של ברקת, וזאת בהמשך לניתוק שהיה קיים בין ראשי הסיעה – בר כהן ועופר ברקוביץ לבין ברקת במשך חמישה חודשים, על רקע התנגדותה של התעוררות להסכם שחתם ברקת מול הפלגים החרדים הנוגע לחלוקת שכונות ירושלים לחרדים ולחילונים.


עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)



"בשנה האחרונה החלטת להשקיע משאבים ומאמצים רבים כדי להתברג בפוליטיקה הארצית, דבר מבורך בפני עצמו", כותבת בר כהן בפנייתה לברקת, "אך לא כאשר הוא נעשה על חשבון תושבי ירושלים. השקעתך בהתמודדות האפשרית בפוליטיקה הארצית נעשית בזמן שעודך מכהן כראש העיר ירושלים, העיר הכי מורכבת בישראל, הדורשת ראש עיר במשרה מלאה".


ניר ברקת, ירוץ לקדנציה שלישית לראשות עיריית ירושלים? (צילום: מאיר אליפור)

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" ברקת נמצא ממש על סף החלטה מכריעה – האם להתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר או לרוץ לכנסת מטעם הליכוד. למעשה, עד כה, פחות משנה לבחירות המוניציפליות, ברקת טרם הודיע אם יתמודד שוב לראשות העיר.

בהמשך השאילתא מבקשת בר כהן לדעת כמה שעות מסדר יומו של ברקת מופנות השנה לפעילויות הקשורות בפוליטיקה הארצית (חוגי בית, כנסים, אירועים, מפגשים עם חברי מפלגה, עם חברי כנסת ועם שרים ועוד), וכמה שעות מופנות למפגשים עם תושבי ירושלים. כמו כן, מבקשת בר כהן לברר אם מושקעים משאבים עירוניים כלשהם לטובת פעילותו הפוליטית של ברקת ברמה הארצית: אם מופנים כספים לטובת העניין, אם נעשה שימוש במתקנים עירוניים לצורך כך, אם עובדי העירייה לוקחים חלק בפעילות זו בצורה כלשהי וכדומה.


טלטלה בכיכר ספרא: התעוררות פרשה מהקואליציה

בר כהן דורשת מברקת לבטל כנס תושבים בהשתתפותו

עינב בר כהן מתכוונת להישאר בעירייה גם אחרי בחירות 2018, ראיון

היועץ המשפטי לעירייה לבר כהן: חשש לניגוד עניינים


"תושבי ירושלים חשים כי אינך מרוכז בירושלים ב-100 אחוז, וכי תפקודך כראש עיר נפגע – דבר המשפיע באופן ישיר על העיר ירושלים ועל תושביה", מסכמת חברת המועצה.

מהעירייה נמסר: "ראש העיר דוגל בשקיפות ועל כן מפרסם מדי שנה בחודש מרץ את לוח הזמנים שלו לעיון הציבור. ראש העיר פועל למען ירושלים ימים כלילות ומשקיע את  זמנו בקידומה של העיר. ראש העיר נפגש בכל תקופת כהונתו באופן תדיר עם שרים, חברי כנסת ופעילים לקידומה של ירושלים כפי שראשי ערים רבים עושים. פעילות זו רותמת את המערכת הפוליטית לצרכי העיר ולרווחת התושבים". 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ירושלמי

    עינב בר כהן , מי את והאם עשית רבע ממה שעשה ניר ברקת למען ירושלים ?
    דברי בשם עצמך בלבד.
    תושבי ירושלים לא חושבים כמוך בנוגע לניר ברקת.
    ניר ברקת ראש עיר נהדר . היה ועודינו .
    ואם יחליט לרוץ לפוליטיקה ארצית רק אנחנו הציבור ירוויחו מכך.
    ואת ? חוץ מלהגיש שאילתות מטרידות ולקבל מאיתנו משכורת ?
    מה תורמת לירושלים ?

  2. ירושלמי

    שטויות במיץ. ניר ברקת שיקם את ירושלים להחזיר אותה לחיים . ראש עיר נהדר ללא אנטרסים חוץ מטובת הציבור

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר