עינב בר כהן, ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, מאיר אליפור)
עינב בר כהן, ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, מאיר אליפור)

​עינב בר כהן דורשת מברקת לבטל כנס תושבים בהשתתפותו

זאת בהמשך להחלטתו של ראש העיר לאסור קיום כנסים בעלי אופי פוליטי במינהלים הקהילתיים ובכיכר ספרא. העירייה: "למעלה מהדרוש נבדק העניין ע"י היועמ"ש ואושר"

פורסם בתאריך: 15.8.17 11:52

מחזיקת תיק העסקים חברת מועצת העירייה עינב בר-כהן (התעוררות) דורשת מראש העיר ניר ברקת, לבטל כנס תושבים שצפוי להיערך הערב, שלישי, 15.8.17 במינהל קהילתי רמות בהשתתפות ברקת. לדברי בר כהן, כנס שהיא ארגנה בנושא מיסוי של בעלי עסקים בוטל בעקבות החלטתו הגורפת של ברקת, שנמסרה לחברי המועצה לפני כחודש, לפיה אין לקיים כנסים במינהלים קהילתיים ובאולמות המועצה, מחשש שיישאו אופי פוליטי. כעת דורשת חברת המועצה כי ההנחיה הגורפת הזו תחול גם על ראש העיר עצמו.

 

עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

במכתב ששלחה ליועץ המשפטי של העירייה עו"ד אלי מלכא, כותבת בר כהן: "הופתעתי לגלות כי הכנס של ראש העיר אושר על ידך. אבקש להבין מדוע נאסרו מפגשים מעין אלה על כלל נבחרי הציבור, בשעה שאישרת קיומו של מפגש זה לראש העיר? האם אין הדין שווה לכולם? האם לא כולם שווים בפני החוק ולא כולם כפופים להנחיות היועץ המשפטי לעירייה?".

עוד טוענת בר כהן במכתב כי ההחלטה על ביטול פורום העסקים שארגנה התקבלה למרות תפקידה כמחזיקת תיק העסקים בעירייה, ועל אף העובדה כי תחום העסקים כולו, והאגרות בפרט, נמצא תחת סמכות האגף לקידום עסקים שעליו היא אמונה. "אבקש לקבל את חוות הדעת אשר ניתנה על ידך לראש העיר בנושא כנס התושבים המתקיים במנהל הקהילתי ברמות, וכן לקבל שוב את התייחסותך בנוגע לסיבות ולנימוקים המשפטיים לאיסור קיומו של כנס העסקים שארגנתי"

 

ראש העיר ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ראש העיר ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

"אני סבורה שכולנו מסכימים כי ראוי שנושא זה יהיה שקוף לכל וכי אין מחלוקת על כך שהחוק וההנחיות שוות מבחינת כל חברי הדרג הנבחר בעירייה – סגני ראש עיר, חברי מועצה וראש העיר", סיכמה בר כהן את מכתבה.

מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש העיר מקיים סיורים ומפגשים עם תושבים בשכונות ועם המינהלים הקהילתיים כחלק מתפקידו. המפגש הספציפי הזה הינו פרי בקשה של המינהל הקהילתי רמות לצורך הסבר על ההבנות ביחס לשכונות המעורבות. למעלה מהדרוש נבדק העניין ע"י היועמ"ש ואושר".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר