קרית משה (צילום: שמעון כהן)
קרית משה (צילום: שמעון כהן)

קרית משה: תלונות על חסימת המדרכה על ידי משאיות

תושב רחוב ריינס שמעון כהן מתלונן כבר שלוש שנים על משאיות שפורקות סחורה סמוך למרכול וחוסמות את המדרכה להולכי רגל

פורסם בתאריך: 8.12.17 13:20

אל רחוב ריינס שבקרית משה מגיעות מדי יום משאיות, על מנת לפרוק סחורה סמוך למרכול שוק מהדרין (שייך לרשת שוק מהדרין ובבעלות קבוצת יינות ביתן) בשכונה, וחוסמות את המעבר להולכי רגל, לנכים, לבעלי מוגבלויות שונות ולהורים עם עגלות. דייר הרחוב שמעון כהן מתלונן על כך כבר שלוש שנים, אולם לדבריו עד כה המצב נמשך ומשאיות ממשיכות לחסום את המדרכה.


 


קרית משה (צילום: שמעון כהן)

רחוב ריינס, קרית משה (צילום: שמעון כהן)


כזכור, לפני שלוש שנים פורסם הנושא ב"כל העיר", אז טענה העירייה כי "האגף לרישוי עסקים יזמן את בעלי העסק לשימוע לפני הגשת כתב אישום".


קרית משה (צילום: שמעון כהן)

רחוב ריינס, קרית משה (צילום: שמעון כהן)


כהן מספר וטוען השבוע בשיחה עם "כל העיר" כי הוא כבר מיואש: "פניתי לעירייה כמה וכמה פעמים – מדוע הם לא מטפלים בזה? הורים עם עגלות וילדים נאלצים לרדת לכביש, נכים, עיוורים והכל כי המדרכה חסומה במשאיות שפורקות סחורה. ניסינו לדבר עם בעלי המקום, אבל לא קיבלנו כל תשובות. המקום הזה פשוט לא מתאים לסופר. למשאיות אין מקום לפרוק את הסחורה שלהן והכל קורה על המדרכה".

קרית משה (צילום: שמעון כהן)

רחוב ריינס, קרית משה (צילום: שמעון כהן)

תגובות

ממרכול שוק מהדרין נמסר: ״הרשת עובדת בהתאם לנהלים והתקנות העירוניות. בדקנו את המקרה הנקודתי ובתיאום עם העירייה לפני כחודש, אותו ספק נקנס על ידה".

מהעירייה נמסר: "בניגוד לדברים שנכתבו בפניה, התביעה לא בוטלה והיא בגין אי רישיון עסק, וכנגד החברה הוגש כתב אישום. בגזר הדין שניתן ב-3.7.17 קיבלה החברה קנס בשל ניהול עסק ללא רישיון. במקביל יינות ביתן הוציאו רישיון עסק כדין. בעיריית מודעים לתלונות ונערכו מספר ישיבות ואף סיור פתע במקום בהשתתפות: עורכי דין מהלשכה המשפטית, מנהל הרובע וכן נציג מטעם יינות ביתן ותושבי השכונה. יצוין כי הנציגים מטעם יינות ביתן הציעו למר שמעון כהן כי במקרים חריגים של פריקה לפני השעה 6:00, ייצור איתם קשר והם יטפלו בנושא באופן מיידי. סוכם כי הפיקוח העירוני יבקר במקום במשך חודשיים  לאורך כל שעות היום ויגיש דוח ללשכה המשפטית דוח מפורט על התנהלות העסק, דוחות שיינתנו, סוג העבירות וכד'. עיריית ירושלים פועלת במקום על מנת שתושבי השכונה יוכלו לחיות באיכות חיים והעסק יוכל להמשיך לפעול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר