(צילום: אילוסטרציה אי.פי)
(צילום אילוסטרציה: אי.פי)

ניצול קשישים בעיר: נלכד צעיר בחשד שגנב במרמה אלפי שקלים

המשטרה עצרה השבוע תושב העיר, שגנב במרמה אלפי שקלים מקשישים ברחבי ירושלים

פורסם בתאריך: 12.12.17 19:28

מאמצי חקירה נרחבים הביאו למעצרו של חשוד שגנב במרמה אלפי שקלים מקשישים בביתם. במשטרת ירושלים התקבלו בתקופה האחרונה תלונותיהם של מספר קשישים, לפיהן נכנס אל ביתם גבר שאינו מוכר להם בטענה שהוא מעוניין לעזור להם, וכשעזב את ביתם גילו כי נגנב מהם כסף רב. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה נרחבת שהעלתה כי ככל הנראה מדובר בדפוס פעולה דומה בכלל התלונות, ופעלו לאיסוף ראיות וממצאים נוספים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור זהותו של החשוד.

 


 


 

 

במשך כחודשיים התנהלה חקירה סמויה, שבסיומה היא הביאה לאיתור זהותו של החשוד, בן 65, תושב העיר, לו ישנן הרשעות קודמות דומות.

השבוע נעצר החשוד בביתו והוא הובא לחקירה בתחנת לב הבירה במרכז העיר בחשד לגניבה, להתחזות לאדם אחר במטרה להונות ולכניסה למגורים לבצע עבירה. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום 10.12.17. בפני בית המשפט.

 

"פגיעה וגניבה בעורמה מקשישים תמימים וחסרי ישע", מציינים במשטרה, "היא מהעבירות הקשות שבבסיסן עומד ניצול מצבם הפגיע של הקשישים. המשטרה ממשיכה לפעול לאיתור קשישים נוספים, שלפי החשד נפגעו מדפוס פעולתו של החשוד, נגדו פועלת המשטרה ביד קשה ובמלוא חומרת הדין בגין המעשים הקשים והפוגעניים שביצע בקרב אוכלוסייה רגישה ופגיעה".

 

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

 

בתוך כך, קשיש כבן 80 נעצר השבוע לאחר שלפי החשד שדד באיומי סכין מכרה שלו, תושבת העיר, כבת 77 בביתה ונמלט עם כ־4,500 שקלים. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה, איתרו את זהותו של החשוד שמתגורר בחיפה ועצרו אותו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לשוד מזוין בנסיבות מחמירות. מעצרו של החשוד הוארך בפני בית המשפט.

"החשוד שניצל את היכרותו עם הקשישה על מנת להיכנס לביתה, לשדוד אותה באיומים ולהימלט, מהווה עבירה חמורה", מדגישים במשטרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר