התעללות בנשים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

אישום: אנס את בתו מאות פעמים – ותיעד זאת בווידאו ובתמונות

למעלה מ-1,400 תמונות וכ-75 סרטונים: כתב האישום מייחס לאבא, בשנות ה-40 לחייו, עבירות חמורות של מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע בבתו מאז שהיתה בת 12 ועד גיל 18

פורסם בתאריך: 8.1.18 18:23

שש שנים של סיוט בבית, תחת שליטתו החולנית של אב המשפחה: כתב אישום הוגש השבוע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים נגד תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, בגין מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע בבתו במשך שש שנים, מאז היתה בת 12 ועד שהגיעה לגיל 18. על פי כתב האישום שהוגש בבית המשפט המחוזי בעיר, ביצע הנאשם את המעשים מאות פעמים, ובפעם האחרונה – כשבוע לפני גיוסה של הנערה לצה"ל.



האב ביצע את מעשיו, לפי כתב האישום, בסלון הבית, בחדר השינה של ההורים וכן בממ"ד, בתדירות של פעמיים בשבוע, ובמספר רב של הזדמנויות היה אף 'מתאם מראש' את מועד קיום יחסי המין עם הבת.

כתב האישום מגולל סיפור קשה במיוחד וחריג בחומרתו: לאורך שש השנים, כך טענה הפרקליטות באמצעות עו"ד ענת גרינבאום, צילם הנאשם כ-75 סרטוני וידאו המתעדים חלק ממעשיו המיניים עם המתלוננת, ויותר מ-1,400 תמונות שבהן הוצבה בתנוחות שונות וחושפניות.

 

לפי כתב האישום הנאשם נהג לרכוש בגדי הלבשה תחתונה והורה למתלוננת ללבוש אותם תוך שהוא מנחה אותה כיצד לעמוד בטרם צילם אותה, ואף הציג לה תמונות פורנוגרפיות והורה לה לשחזר אותן בעצמה. בכל שש השנים הללו התעלל הנאשם גופנית, נפשית ומינית בקטינה.

מעצרים במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

בהזדמנויות שונות, לאורך התקופה הארוכה שבה פגע מינית בבתו, נהג הנאשם לקנות לה תכשיטים ושוקולדים, ולומר לה כי הוא אוהב אותה. כתב האישום הוגש בבית המשפט המחוזי בירושלים, והפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר