מאיר תורג'מן מכריז על התמודדותו על ראשות העיר (צילום: יח"צ)
מאיר תורג'מן מכריז על התמודדותו על ראשות העיר (צילום: יח"צ)

וידאו – מאיר תורג'מן הכריז רשמית: אתמודד לראשות העיר ירושלים

סגן ומ"מ ראש העיר מאיר תורג'מן השיק הערב, שלישי, את קמפיין הבחירות שלו תחת הסלוגן "ירושלים זה אופי" ואמר: "אני מאחל לניר ברקת הצלחה גדולה בהמשך דרכו"

פורסם בתאריך: 13.2.18 17:53

סגן וממלא מקום ראש העיר מאיר תורג'מן הכריז הערב, שלישי, באופן רשמי במטה הבחירות שלו בעיר כי הוא מתמודד על ראשות העיר ירושלים בבחירות הקרובות. תורג'מן השיק את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר תחת הסלוגן – "ירושלים זה אופי". אל מטה הבחירות הגיעו כ-150 פעילים.

 

במהלך דבריו תורג'מן הודה לראש העיר ניר ברקת על פעילותו למען העיר, והוסיף: "ניר התמודד בנחישות ובכבוד עם אתגרים ואיומים רבים בזירה הבינלאומית ומנע פגיעה בשלמות העיר. אני מאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו. עוד ניעזר בו רבות".

מאיר תורג'מן (צילום: פרטי)

מאיר תורג'מן (צילום: פרטי)

בהמשך אמר: "ירושלים לא צריכה לחכות יותר. מגיע לה וראוי לה מנהיג אמת, ירושלמי מבטן ומלידה, ירושלמי שהעיר הזו היא משימת חייו בראש ובראשונה". כמו כן, ציין תורג'מן: "העשור הקרוב טומן בחובו את אחת מההזדמנויות הדרמטיות לקפיצת מדרגה של ירושלים. את המנופים הרבים מעל העיר וההתחדשות העירונית שהחלה – אי אפשר לפספס. צריך להכפיל ולשלש אותם לעתודות קרקע לדיור ולתעסוקה".

 

"המשימה העליונה של הדור שלנו, הוותיקים, היא לשמור דווקא את הדור הבא בעיר הזו", אמר תורג'מן. "להבטיח לצעירים שלנו עיר מודרנית, תוססת, עדכנית ובועטת – כמו שראוי לבירת ישראל. ירושלים צריכה איש ביצוע שמחובר גם להנהגה הארצית, מנהיג רגיש, שיודע להקשיב, שיכול לחבר. כל השנים הרבות שלי למען העיר – הכשירו והכינו אותי להובלת את המשימה הלאומית הזו".

תורג'מן סיכם כי "ירושלים זה אופי, חברים. והיא תישאר כזו. אנחנו הולכים לנצח".

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

תורג'מן מצטרף למועמדים נוספים, שכבר הכריזו כי יתמודדות על ראשות העיר, ביניהם עופר ברקוביץ – יו"ר סיעת התעוררות, יוסי חביליו – יו"ר תנועת מצילים את ירושלים  ואבי סלמן – לשעבר בכיר בעירייה. מי שמחכה להצהרתו של ראש העיר ניר ברקת – האם הוא יתמודד לקדנציה שלישית או יפרוש לראשות העיר לטובת התמודדות על כרטיס כניסה לעשירייה הראשונה בליכוד הוא משה ליאון, מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים שהצהיר כי יתמודד על ראשות העיר במידה וברקת יחליט לפרוש מהמרוץ.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. נמר

    מה קרה כל כך הרבה מתמודדים חחחה…..נקווה שהפעם ראש העיר יהיה בגובה העיניים ויבוא לקראת הגמלאים הנזקקים הצעירים ויעשה סדר
    מעניין מי זה יהיה?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר