אבי סלמן (צילום: אילן אמויאל)
אבי סלמן (צילום: אילן אמויאל)

אבי סלמן: "אני מציג את מועמדותי לראשות העיר ירושלים"

סלמן, לשעבר בכיר בעירייה, אמר היום, שלישי, בכנס שנערך באולמי הפביליון בתלפיות: "אני מתחייב לבנות 100 אלף יחידות דיור בירושלים"

פורסם בתאריך: 17.10.17 20:30

אבי סלמן, לשעבר בכיר באגף לקידום עסקים ובאגף היועץ המשפטי בעירייה, הכריז היום, שלישי, באולמי הפביליון בתלפיות, כי הוא החליט להתמודדד לראשות העיר בבחירות המוניציפליות שצפויות להיערך בעוד כשנה, 30 באוקטובר 2018.

"אני מציג את מועמדותי לראשות העיר ירושלים", אמר סלמן מול כ-150 איש, שהגיעו למפגש. סלמן סיפר במהלך דבריו כי "ביום ראשון התפטרתי מהעירייה והחלטתי לנסות ולשכנע את תושבי ירושלים להביא מהפכה ולהחזיר את ירושלים לירושלמים".

 



 

בכנס נכחו בעלי עסקים, ראשי ועדים, פעילים ומשפחה. את הקמפיין הפרסומי החל סלמן ברשת עוד בשבוע שעבר, תחת הכותרת "תודה לברקת, בהצלחה בליכוד". סלמן עלה לבמה כשמאחוריו דגלים עם סמל עיריית ירושלים ומודעה שבה נכתב: "ברקת יוצא, סלמן נכנס".

סלמן נימק בדבריו את הסיבות אשר הביאו אותו לעזוב את תפקידו בעירייה: "אני מודאג, אין מגורים ובשל כך הצעירים עוזבים", סלמן ממשיך ואומר: "ירושלים הולכת אחורה, אבל העיקר שיש פסטיבלים. אני מאמין שמה שברקת לא עשה עד עכשיו הוא כבר לא יעשה".

אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)

אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)



אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)

אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)

בבחירות הקודמות, ב-2013, כזכור, נמנה סלמן מבין תומכיו של ראש העיר ניר ברקת ופעל למען בחירתו, בהמשך שימש כיועצו. אולם, לפני כשלוש שנים וחצי סלמן פרסם פוסט נגד בעלי מסעדה בעיר, שעלה לו בתביעת לשון הרע – במסגרתה התנגדה העירייה להעניק לסלמן חסינות והגנה משפטית. מאז יחסיו עם ברקת עלו על שרטון, גורמים בכירים סיפרו ל"כל העיר" בעבר כי ברקת העדיף להתנער מסלמן, בין השאר בשל אותה פרשה מביכה.

 

"אני הרצתי את ברקת, אבל כבר למעלה משנה אני רואה מה קורה ולא יכול יותר. ברקת דואג לבחירות בליכוד ומחפש דילים מפני שאולי הוא יישאר עוד קצת בירושלים על מנת להתחזק בליכוד", סלמן ממשיך ואומר, "ברקת, ליאון ותורג'מן עושים עלינו קומבינה מעל הראש, משחקים את משחק הכיסאות ללא התייחסות לציבור".

"ברקת במקום לבנות אלפי יחידות דיור הוא מחלק את ירושלים וגורם לחיכוך בציבור", טען סלמן. "יש לי משנה סדורה, אבל בסופו של דבר מה שמעניין אנשים זה קורת הגג שלהם ולכן אני מתחייב לבנות 100 אלף יחידות דיור בירושלים, אני מתכוון לגייס את כל המשאבים שלי לטובת הנושא הזה".

 


גייס 200 אלף דולר לרכש - ניר ברקת (צילום: ארנון בוסאני)

ניר ברקת (צילום: ארנון בוסאני)


 

לקראת סיום אמר סלמן: "התכנסנו כאן כדי להודות לברקת על מה שעשה ועכשיו ירושלים צריכה ראש עיר במשרה מלאה. אני פונה אליך, עברנו כברת דרך יחד ואני רואה כמה אנרגיות אתה משקיע על מנת להיבחר בליכוד, אני רואה את האוטובוסים שאתה מביא על מנת שיתמכו בך בפריימריז, אל תשכח אותנו כשיבחרו בך ותעזור מהכנסת לירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר