שכונת הר חומה (צילום: אוליבייה פיטוסי)
שכונת הר חומה (צילום: אוליבייה פיטוסי)

הר חומה: לבני הנוער אין מבנה ייעודי להיות בו

התושבים מחריפים את המאבק עם הפגנה ופתיחת עצומה ברשת

פורסם בתאריך: 27.2.18 20:55

תושבי הר חומה מתלוננים זה מכבר כי לבני הנוער אשר מתגוררים בשכונה אין מספקים מבנים ייעודיים וכי הם נאלצים להסתוב ברחובות.

תושבת השכונה אושרת ברסקה טוענת בשיחה עם "כל העיר" כי “בהר חומה יש 2,589 בני נוער. כיום יש 4 מבנים יבילים המשמשים את הנוער, ושלושה מבנים נוספים נמצאים בשלבי תכנון. אציין שמבנים אלו אינם מספיקים, וכי הנוער מחפש דרכים יצירתיות כמו זולות ומפגשים בחניונים. על אף כל האמור לעיל העירייה קיבלה החלטה תמוהה והחליטה לשנות את יעוד שטח משטח המוקצה לנוער לטובת צרכים אחרים. הדרישה שלנו מהעירייה היא להשאיר את יעוד השטח לטובת הנוער. כל המצוקה הזו היא עוד לפני שדיברנו על אכלוס שלב ג’ בשכונה. במקום לתת מענה העירייה לוקחת".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים מקדמת בימים אלו מגוון תוכניות ופתרונות הן לתנועת הנוער בשכונה והן לנוער באופן כללי. לא היתה תוכנית עירונית להקים בשטח זה מבנה של הנוער ועל כן העירייה לא חזרה בה מתוכנית זו. עד למועד הישיבה בנושא יעוד שטח זה, המינהל הקהילתי האמון על כך לא הציג תוכנית ברורה המפרטת את הצרכים השונים ולא ביצע את הנדרש להבהרת עמדתו. לאור היעדר עמדה מקצועית ברורה מצד המינהל, מנכ"ל העירייה הנחה לבצע בשיתוף המינהל תכנון כללי לבינוי עבור הנוער בשכונה, וכך יעשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר