אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

ניסיון לשדוד את תחנת הדלק באורה; עובד המקום השתלט על השודד ונעל אותו בשירותים

צעיר בן 19 מפסגת זאב ניסה לשדוד את התחנה באיומי סכין; עובד תחנת הדלק באורה לא איבד את העשתונות ובאומץ רב השתלט על השודד ונעל אותו בשירותים עד שהגיעה המשטרה

פורסם בתאריך: 28.2.18 09:37

אתמול בלילה, שלישי, בסביבות השעה 23:00 הוזעקה המשטרה לתחנת הדלק במושב אורה, בעקבות דיווח על ניסיון לשוד. השוטרים הגיעו למקום ומצאו את חשוד, בן 19, תושב פסגת זאב, נעול בשירותים.

למעשה, הצעיר מפסגת זאב הגיע לתחנת הדלק באורה וניסה באיומי סכין לשדוד את התחנה –  הוא נופף בסכין לעבר עובד תחנת הדלק ודרש ממנו: "תביא את הכסף". עובד המקום לא איבד את העשתונות, התקרב לעבר השודד והשתלט עליו. עובד התחנה הצליח להביא את הצעיר לתא השירותים ולנעול אחריו. לאחר מכן הזעיק העובד את המשטרה, שהגיעה למקום ומצאה את החשוד, כאמור, נעול בשירותים.

אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי "בשעות הלילה הגיע חשוד צעיר בן 19 לתחנת דלק ביישוב אורה, וניסה לשדוד את עובד המקום באמצעות איומי סכין. עובד המקום הצליח להשתלט עליו, הכניסו לשירותים והזעיק המשטרה. שוטרים המוצבים בגזרה הגיבו במהירות, הגיעו למקום ועצרו החשוד ובכליו נמצא מיכל של גז מדמיע".

הצעיר נעצר והובא לחקירה בתחנת מוריה, בהמשך היום הוא יובא על ידי החוקרים בפני בית המשפט.

 

 

בתוך כך, עוד במהלך הלילה – בשכונת גילה, חשוד, בן 19, נתקל באדם מבוגר והכה אותו. שוטרים המוצבים באזור, שקיבלו דיווח, הגיבו מיד בנחישות והגיעו למקום במהירות ועצרו החשוד. הקשיש פונה על ידי מד"א לקבלת טיפול בבית החולים.

הצעיר נעצר והובא לחקירה בתחנת מוריה, בהמשך היום הוא יובא להארכת מעצר לבית המשפט.

"שוטרי משטרת ישראל פועלים כל העת בפריסה רחבה בכלל שכונות ירושלים", נמסר מהמשטרה, "במטרה לתת מענה מהיר, מקצועי ונחוש לכל דיווח המתקבל במשטרה וזאת למען התושבים שומרי החוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר