בית חולים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

התחזה לאיש צוות רפואי ואנס יולדת – נשלח רק לשלוש שנות מאסר

הנאשם נכנס לבית החולים שערי צדק, שם התחזה לאיש צוות רפואי וביצע עבירות מין ביולדות, הוא הורשע בעבירות אינוס ומעשה מגונה. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו 11 שנות מאסר

פורסם בתאריך: 6.3.18 14:12

התחזה לאיש צוות בית החולים, ביקש לבדוק נשים במחלקת היולדות  -וביצע בהן עבירות מין. בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על הנאשם, שבין השאר הורשע באינוס יולדת, רק שלוש שנות מאסר, למרות שהפרקליטות דרשה עונש של 11 שנות מאסר.

מגזר הדין עולה כי לפני כשנה וחצי נכנס הנאשם, חזאם רשק, אל בית החולים שערי צדק בעיר, והחל לסייר בין החדרים במחלקת היולדות. תוך שהוא מתחזה לאיש הצוות בבית החולים, ביקש הנאשם לבדוק שלוש נשים ששהו בחדרים באותו הזמן. הוא ניצל את הסכמתה של אחת מהן, שאכן חשבה כי מדובר באיש צוות ואפשרה לו לבדוק אותה. בגזר הדין נכתב כי הנאשם אמר לה "שהוא צריך לעשות לה בדיקה פנימית"- ואז הרים את השמיכה בה היתה מכוסה כשהיא שוכבת על גבה וביצע בה עבירת אינוס. היולדת שחשה כאב אמרה לנאדם שכואב לה והדפה את ידו כדי שיחדל ממעשיו, בתגובה הנאשם צבט אותה בירך בחיצונית וביקש שתסתובב על מנת שיבדוק אותה מאחור. היולדת סירבה – בהמשך הוא הציע להביא לה ארוחת בוקר למיטה, ולאחר מכן עזב את החדר.

בהמשך גזר הדין נכתב כי כשעבר לחדר אחר ליטף הנאשם את ידה של יולדת אחרת, וכשהיא התעוררה בבהלה אמר לה שבא לבדוק אותה. היולדת הטיחה בפניו כי הוא ניסה לגנוב את מכשיר הטלפון הנייד שלה – רק לאחר שצעקה היולדת הוא עזב את החדר.

מוקדם יותר באותו יום, בשעות הבוקר המוקדמות, עוד הספיק הנאשם להיכנס לסופר בקרית היובל ולגנוב מהמקום קופסאות מזון לילדים – אך נחשף בזמן פעילותו והצליח להימלט מהמקום.

 

בבית המשפט הודה רשק כי אכן גנב את מזון הילדים מהחנות וכי ניסה לגנוב מוצרים מהסופרמרקט הסמוך. כמו כן הוא הודה שניסה לגנוב שני מכשירי פלאפון של מטופלות בבית החולים. הוא הכחיש את טענותיה של אישה שלישית ששהתה במחלקת היולדות, אשר טענה כי הטריד גם אותה באותו היום. הנאשם טען בבית המשפט כי הוא שרוי בחובות של יותר מˉ800 אלף שקלים.

הרכב של שלושה שופטים בבית המשפט המחוזי בירושלים – השופטים ארנון דראל, ענת זינגר וחגית מאקˉקלמנוביץ – קבע כי יש להרשיע את הנאשם באינוס, במעשה מגונה, בשתי עבירות גניבה ובעבירה של ניסיון גניבה. הוא זוכה מחמת הספק בעבירה שיוחסה לו מצד המתלוננת השלישית.

השופטים שלחו את הנאשם לˉ39 חודשי מאסר בפועל וחייבו אותו לשלם פיצוי בסך עשרת אלפים שקלים לתלוננת הראשונה, ופיצוי של 2,500 שקלים למתלוננת הנוספת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר