ניר ברקת, בנימין נתניהו (צילומים: מאיר אליפור, אמיל סלמן)
ניר ברקת, בנימין נתניהו (צילומים: מאיר אליפור, אמיל סלמן)

"ניר רוצה רק את ראשות הליכוד וראשות הממשלה, אבל לא יתמודד נגד נתניהו"

בשיחות עם "כל העיר" טוענים גורמים בסביבת ברקת: "אם הממשלה לא תתפרק, ניר יישאר בירושלים. בכל התפתחות אחרת, הוא יילך בכל הכוח על ראשות הממשלה"

פורסם בתאריך: 8.3.18 12:12

ניר ברקת, וזה לא סוד, לוטש עיניים אל עבר הכנסת והליכוד, אבל לא כדי להיות קישוט – הוא רוצה, לדברי אנשים בסביבתו הקרובה, את ראשות הליכוד ואת ראשות הממשלה. לא פחות.

בינתיים, בעוד המועד לבחירות לראשות העיר הולך ומתקרב (30.10.18), המצב בכנסת ובממשלה הולך ונעשה סבוך יותר, וזה, כך מסבירים השבוע מקורבי ברקת, מוביל להתלבטות הגדולה שלו ולכך שהוא עדיין לא הודיע לאן מועדות פניו.

ועדיין, בסביבתו של ראש העיר מסמנים את עשרת הימים הקרובים כאלה שבהם הוא יקבל את ההחלטה ויודיע האם הוא מתמודד על ראשות העיר או הולך להתמודד בליכוד.

"ניר צפוי להודיע על החלטתו בימים הקרובים, בין התאריכים 25.3-20.3", טוען גורם המקורב לברקת ומוסיף: "בשבוע הקרוב הוא ייסע לחופשה בצפון עם אשתו בברלי, שאחריה הוא יודיע לאן פניו. יש התלבטות גדולה ואמיתית בגלל מה שקורה עם כל החקירות נגד ראש הממשלה והאפשרות לפיזור הכנסת עד סוף החודש. אם היה ברור שביבי נשאר לעוד קדנציה מלאה כראש ממשלה לא היתה בכלל שאלה, למעשה, עד לאמצע חודש ינואר השנה ההתלבטות היחידה של ניר היתה מתי להודיע שהוא מתמודד לקדנציה שלישית כראש העיר".

בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)

בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)

אלא שבחודשיים הללו התרחשו המון דברים בגזרה הארצית, כאלה שמעמידים בסימן שאלה גדול את המשך דרכו של בנימין נתניה כראש ממשלה לאורך זמן. "זו באמת ההתלבטות", מודה גורם בסביבתו של ברקת, "אם הממשלה לא תתפרק, ניר יישאר בירושלים. בכל התפתחות אחרת, הוא יילך בכל הכוח על ראשות הממשלה. אם נתניהו יעזוב בקרוב את תפקיד ראש הממשלה, זו תהיה הזדמנות אדירה שניר לא יוכל לפספס. ניר רוצה רק את ראשות הליכוד וראשות הממשלה, אבל הוא לא יתמודד נגד נתניהו בשום סיטואציה".

"באופן אישי", מוסיף גורם מקורב לברקת, "אני חושב שלא יהיה נכון מבחינת ניר להתמודד בליכוד אם יהיו בחירות במאי או ביוני. אבל מצד שני, אם ביבי הולך, ותהיה הסיבה אשר תהיה, זו הזדמנות של פעם בחיים עבור ניר. הוא כבר בן 58, הוא בשל מאוד ואני בטוח שאם ביבי לא יהיה, הוא ייקח את ראשות הליכוד ואז הדרך לראשות הממשלה תהיה סלולה".

בסביבתו של ברקת ממשיכים וטוענים בנחרצות כי "אנחנו בטוחים שניר יכול לזכות בראשות הליכוד ואז גם בראשות הממשלה. בבחירות הפנימיות בליכוד יש הרבה מאוד מצביעים חופשיים, שלא קשורים למרכז הליכוד עצמו. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא גלעד ארדן, שנחשב להרבה פחות חזק במרכז מאשר שרים כמו חיים כץ, ישראל כ"ץ ומירי רגב והוא עדיין גבר עליהם והגיע למקום הראשון. ניר פקד אלפי מתפקדים חדשים לליכוד, כאלה שלא קשורים למרכז, וזה כוח עצום, שיוכל לסייע לו ביום הבחירות".

 

 

"בשביל ניר הדבר הכי טוב זה להישאר בירושלים", מסכם גורם המקורב לברקת, "אבל אם תהיה אינדיקציה אמיתית לכך שביבי עוזב את הליכוד בזמן הקרוב, אז לא תהיה הזדמנות גדולה מזו עבור ניר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ייזכר כראש עיר גרוע מאד

    עף על עצמו…
    גם בירושלים הסיכוי שלו להיבחר זעיר..
    האיש כישלון מהלך…
    רק התדמית של איש הייטק עזרה לו להיבחר אחרי שתי קדנציות הבינו בירושלים שתדמיות זה דבר אחד להיות ראש עיר זה דבר אחר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ניר ברקת בראשות המדינה? אסון אמיתי

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האיש חיי בלללנד, אני לא בטוח בכלל אם יבחר שוב לראש עיר. אני בכל אופן לא אצביע לו בניגוד לעבר. הוא מכר אותנו לחרדים ועל ידי כך הוא "קנה" שקט והם עושים בעיר ככל העולה על רוחם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר