הבורגר מרקט אחרי השריפה
הבורגר מרקט אחרי השריפה

וידאו – תוך שעה וחצי הושגה שליטה על השריפה בבורגר מרקט בשוק: עשרות שבו לבלות במסעדה

מתן לוי, בעלי בורגר מרקט, בשיחה עם "כל העיר": "הגעתי למקום, החלפנו צ'יפסר, ניקינו ואחרי שעה ו-20 דקות יצא ההמבורגר הראשון. עשינו חגיגה מהסיפור"

פורסם בתאריך: 28.3.18 15:11

כשעה וחצי לאחר השריפה שפרצה אתמול בערב, שלישי, במסעדת ההמבורגרים בשוק מחנה יהודה "בורגר מרקט", המקום נפתח מחדש. עשרות מבלים הגיעו למסעדה שפועלת ברחוב הערמונים. הדליקה, כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", פרצה בעקבות כשל בצ'יפסר (מכשיר חשמלי לטיגון עמוק), עשרות הלקוחות ששהו במסעדה בעת הדליקה הוצאו החוצה, צוות הכיבוי הוזעק למקום. כבאות והצלה ירושלים עדיין מנהלים חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה. כך או כך, נראה כי זה לא מה שמנע מבעלי המקום לפתוח מחדש, זמן קצר לאחר  שפרצה האש.

מתן לוי, בעלי בורגר מרקט שפועל במקום כשנתיים, מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "השריפה פרצה לאחר שהצ'יפסר התלקח. התרמוסטט של הצ'יפסר הפסיק לפעול ולגן הוא התלקח. אנחנו עומדים בכל התקנים במסעדה, מערכת הכיבוי עבדה בצורה מהירה. אחראי משמרת שלנו אופיר תפעל את האירוע, דאג להוציא את כולם, הפיל את החשמל במקום והזעיק את הכיבוי. הוא התקשר אלי, הייתי במיטה, ואני הגעתי תוך רבע שעה. המקום היה מלא, בסביבות 30 לקוחות שיצאו החוצה תוך דקה-דקה וחצי. לא יותר. כשהכיבוי הגיעו הם רק בדקו שלא נשארו בפנים אנשים".



לוי ממשיך ומספר: "הגעתי למקום, הכיבוי עזבו, החלפנו צ'יפסר, ניקינו ואחרי שעה ו-20 דקות מהשריפה יצא ההמבורגר הראשון. עשינו חגיגה מהסיפור".

מתן לוי (צילום: אסף קרלה)

מתן לוי (צילום: אסף קרלה)

אתמול הגיעו לבורגר מרקט עשרות לקוחות שבילו במסעדה עד 2 בלילה. על השריפה במסעדה פורסם, כאמור, באתר "כל העיר" ובדף הפייסבוק של "כל העיר" – הפוסט קיבל למעלה מ-2,000 תגובות, ברובן על ידי לקוחות. "קראתי את כל ה-2000 תגובות", מספר לוי היום ל"כל העיר", "ולפי התגובות לפוסט הזה, משהו טוב קורה בירושלים. אין דבר יותר כיף מזה. קראתי הכל, כל תגובה ותגובה עד 5 לפנות בוקר ואני ממשיך לקרוא. היתה שריפה ועשינו מזה חגיגה – עשה לי טוב לקרוא את כל התגובות המפרגנות. אבל הדבר הכי חשוב לי מכל הסיפור הזה הוא שכולם יצאו שלמים ובריאים. אחרי השריפה, כשראיתי את הלקוחות שלנו עומדים על הדלת, מחכים שנפתח, זה אומר הכל.



 


בחודשים האחרונים עמדו תלונות נגד הבורגר מרקט ועסקים נוספים באזור שוק מחנה יהודה, מצד דיירים ומינהל קהילתי גינות העיר, הנוגעות בתפקוד הבטיחותי של הארובות. לוי מדגיש ואומר השבוע ל"כל העיר" כי "אנחנו עובדים עם רישיון עסק בתוקף, אנחנו עובדים בצמוד לעירייה. הארובות שלנו הן של 'ארמה אנד בנט' – החברה המובילה בישראל להתקנת מנדפים וארובות. עיריית ירושלים מפקחת עלינו. לראיה, אירוע השריפה טופל בצורה כל כך מקצועית ומהירה. אף אחד לא נפגע ולא נגרם נזק כלכלי, כך שהכל בסדר".

 

השריפה בבורגר מרקט בשוק מחנה יהודה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

השריפה בבורגר מרקט בשוק מחנה יהודה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

לוי מוסיף ואומר כי "הלקוחות עזבו רק ב-2 בלילה, אז סגרנו אתמול. המקום היה מפורק. בימים חמישי ומוצאי שבת אנחנו פתוחים גם עד 3 בלילה. המקום היה מלא עד הדקה האחרונה. בעזרת השם אנחנו פותחים סניף חדש ברחוב בן שטח 3 מיד אחרי החג. מכל דבר צריך לייצר חגיגה והצלחנו לייצר מזה משהו, זה המקצוע שלנו. כל עוד כולם בריאים ושלמים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר