אשפה מפוזרת בגן השחר בשכונת בית הכרם (צילומים: פרטי)
אשפה מפוזרת בגן השחר בשכונת בית הכרם (צילומים: פרטי)

בית הכרם: תושבים מתקוממים על פסולת שפוזרה ברחבי גן השחר

עוד מתלוננים התושבים כי מאז תחילת השבוע מדליקים מבקרים בגן שאינם תושבי השכונה מנגלים בניגוד לתקנות שאוסרות על הדלקת אש במקום

פורסם בתאריך: 3.4.18 10:59

ימי חול המועד ידועים כימים של בילויים רבים ועריכת פיקניקים בגנים הציבורים ברחבי העיר, אך נדמה שלחגיגות הללו ישנם מחירים כבדים בדמות אשפה שלא נאספת ועריכת מנגלים במקומות אסורים.

כך למשל קורה בגן השחר בשכונת בית הכרם. דיירי הרחובות הסמוכים לגן מתקוממים השבוע כי מאז החל חול המועד ובמשך שעות ארוכות מגיעים מבקרים רבים לגן, מדליקים בו מנגלים בניגוד לתקנות ולשילוט שאוסר על הדלקת אש בשטח הפארק, כשבנוסף הם משאירים אותו מזוהם ומטונף.

"זה נראה כאילו מישהו לקח מכולת זבל ושפך אותה בכל רחבי גן השחר", מעידה תושבת בית הכרם בשיחה עם "כל העיר". "פשוט מקומם. בקבוקי שתייה, כוסות חד פעמיים ושקיות חטיפים מפוזרים בכל מקום. זה נראה נורא".
תושב אחר מציין כי "מה שקורה בגן השחר הוא פשוט נורא. יש רעש נוראי במשך כל היום, גם בשעות המנוחה, כשבנוסף ריח המנגל מלווה אותנו מאז התחיל החג".


גן השחר בבית הכרם (צילום: פרטי)

אשפה בגן השחר בבית הכרם (צילום: פרטי)


תושבת נוספת שמתגוררת בשכונת בית הכרם מספרת כי "בשעות הערב המאוחרות של יום שני, בסביבות השעה 23:00, עשיתי הליכה באזור ובגן היו עדיין משפחות שבילו. עשיתי סיבוב בכל רחבי הגן – מהכניסה ברחוב השחר ועד ליציאה מהגן ברחוב הגיא, והמראות היו מזעזעים. כל הגן מלא באשפה, צלחות, כוסות וסכו"ם חד פעמי מפוזרים בכל פינה של המדשאות ובמתקני המשחקים עצמם היה נראה כאילו מישהו שפף פחי אשפה בכוונה. שקיות של חטיפים, בקבוקי שתייה, שאריות אוכל – הכל מפוזר. והיו גם גחלים, המעידים על כך שמישהו הדליק אש בגן למרות שרשום במפורש בכניסה לגן שאסור להדליק אש".

ממינהל קהילתי בית הכרם נמסר כי "ראשית, הדלקת אש בשטח גן השחר ובגנים ציבוריים נוספים בשכונה אסורה בהחלט. בעקבות פניית "כל העיר" בכוונתנו לפנות למנהל הרובע בבקשה לשלוח צוותי ניקיון ופקחים לגן השחר, כדי לאכוף את התקנות ולדאוג שלא יודלקו בפארק מנגלים וכי המבקרים לא ישאירו אשפה אחריהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב השכונה

    נראה כל כך מסודר, סגור בשקיות ומרוכז יפה, במציאות זה נראה אחרת לגמרי !!
    את האוכל המפוזר בכל מקום שמושל מכרסמים וחיות אחרות – לא מראים. את השלטים התלושים בכוח, אלה שהיה כתוב עליהם שאסור להדליק אש בשטח הגן – כבר לא תראו.
    את החיתולים הפזורים, וגרוע מכך, צואת אדם ונייר טואלט משומש על הדשא… ובחצרות הקרובות – לזה אפילו השוטרים והפקחים המוזעקים לא רואים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עכשיו יצאנו מגן השחר. זבל בכמויות , מנגל מתחת לעץ. התקשרנו לעירייה. הפיתרון שלהם הוא שישלחו בהמשך צוות ניקיון. בקשתי שילחו פקח שיתן דוחות . לא מתאים להם. נמשיך לחיות בזוועה הזאת עד צאת החג

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר