קו אוטובוס מהיר (צילום: מיכל פתאל)
(צילום אילוסטרציה: מיכל פתאל)

החל מיום שישי: נהגי האוטובוסים יפסיקו למכור כרטיסי נסיעה

הנהגים בעיר יפסיקו למכור כרטיסי נסיעה, למעט לגמלאים ולעיוורים. יש להטעין את הרב קו מראש, טרם העלייה לאוטובוס

פורסם בתאריך: 24.8.18 08:14

החל מהיום, שישי, 24.8, יפסיקו נהגי האוטובוסים בעיר למכור כרטיסי נסיעה ומנויים – כרטיס לנסיעה בודדת ומינוי חופשי-יומי . המהלך יוצא לדרך במטרה שהנהגים יתרכזו בנהיגה בלבד, בדומה לנהוּג ברבות ממדינות אירופה המתקדמות.



במשרד התחבורה מציינים כי מכירת כרטיסי נייר לאזרחים ותיקים ולמלווים לעיוורים תימשך, על אף השינוי. כמו כן, נהגי האוטובוס ימשיכו למכור כרטיסי רב קו אנונימיים, מוטענים בנסיעה בודדת, עבור נוסעים שלא תִיקְפוּ את כרטיסם לפני הנסיעה.

בעלי כרטיס רב קו עם שבב חכם יכולים להטעין את הכרטיס שברשותם גם באמצעות הטלפון הנייד, דרך אפליקציית 'רב קו אונליין', וכן באמצעות המחשב הביתי, על ידי שימוש בקורא כרטיסים ייעודי. בעתיד ניתן יהיה להטעין את הכרטיסים גם בסניפי הדואר.

מנתונים שאסף משרד התחבורה עולה כי יותר מ-95 אחוז מהנוסעים מטעינים כיום את הרב קו לפני העלייה לאוטובוס. עוד עולה כי מדי יום מבוצעות כ-5,000 הטענות של כרטיסי רב קו בנקודות הטענה ברחבי העיר, מחציתן באמצעות כרטיס אשראי והשאר במזומן. יש לציין כי הטענת כרטיס הרב קו מאפשרת לנוסעים ליהנות מהנחה של עשרות אחוזים במחירי הנסיעה, בהתאם לפרופיל הנוסע ולמינוי שבידיו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יצק

    שר התחבורה ,ראש עיריית ירושלים ,כוחות ההצלה וסיטיפס כיצד נמשך החלם ברכבת קלה בשעות הערב במיוחד בימי חמישי שהצפיפות ברכבת היא בלתי נסבלת עד המצב בו לא ניתן לתקף כרטיס,רבים מנצלים מצב זה,מחסור באוויר לאור הצפיפות הגדולה בקרונות וסוטים למינהם מנצלים מצב זה,מסכנות הנשים, ואחרון חביב כך רוצים לעודד תיירות בירושלים לאור העובדה זאת ובנוסף קיצצתם את אפשרות להשתמש באוטובוסים

  2. נוסע שבוי

    משרד התחבורה, המשרד הכושל ביותר במדינת ישראל!
    גיבורה על חלשים ומתעללים בלי סוף באזרחים חסרי האונים בנוגע לרב קו, נראה אותם גיבורים על אגד שייתנו שירות נורמלי בעיר בלי חיסורים ודילוגים.

  3. נוסעת

    היתעללות בנוסעים אגד מקשה וממררת את חיי הנוסעים
    גם כשניכנסים לקופיקס בשוק מסרבים להטעין רב קו במזומן למרות שיש שלט בחוץ שהטעינה במזומן ובכרטיס אשראי
    גם בקופיקס במידרחוב הפסיקו את הטעינה
    זה מיכשולים בכל מקום והיום ניסו לטעון במכונה בקינג ג'ורג' מקולקלת,וכששילמתי בכרטיס,שמכר לי נהג אז עלה כרטיסן ואיים עלי במשטרה כי "אסור לך לשלם בכרטיס" זו עוגמת נפש כל ההיתעללות הזו דורשת תביעה יצוגית!!בואו נתגיס כל הנוסעים הסובלים ונגיש תביעה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר