ניצב יורם הלוי, מפקד משטרת מחוז ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
ניצב יורם הלוי, מפקד משטרת מחוז ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

מפקד משטרת מחוז ירושלים יורם הלוי התפטר

על רקע אי מינויו למפכ"ל: ניצב יורם הלוי הודיע הערב, ראשון, לשר לביטחון פנים גלעד ארדן כי הוא פורש מהמשטרה לאחר למעלה מ-30 שנות שירות

פורסם בתאריך: 23.12.18 21:33

ניצב יורם הלוי, מפקד משטרת מחוז ירושלים, הודיע הערב, ראשון, לשר לביטחון פנים גלעד ארדן כי הוא פורש מהמשטרה. לוי הודיע לשר ארדן כי הוא יישאר בתפקידו עד שיימצא לו מחליף.

ניצב הלוי פורש מתפקידו במשטרה לאחר למעלה מ-30 שנות שירות.



ניצב הלוי פורש ועוזב את המשטרה ככל הנראה לאחר שהתאכזב כי לא מונה לתפקיד המפכ"ל. הלוי היה מועמד לתפקיד פעמיים. הציפייה בדרג המקצועי במשטרה היא שהלוי הוא זה שימונה למפכ"ל, במקומו של רב ניצב רוני אלשיך, וזאת לאחר שמשה (צ'יקו) אדרי הודיע על הסרת מועמדותו לתפקיד המפכ"ל.

כפי שפורסם בחודש שעבר – היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט קיבל מכתב על מועמדותם של המועמדים למפכ"לות, ביניהם ניצב הלוי. לפי דיווחים, המכתב הכיל מידע שיכול היה לפגוע במועמדים לתפקיד המפכ"ל.

פרישתו של הלוי היא עוד מהלך בטלטלה שעוברת משטרת ישראל – שהחלה עם המינוי לתפקיד מפכ"ל המשטרה במקומו של הניצב לשעבר אלשיך. הלוי אמנם היה נחשב למועמד בטוח ומוביל במרוץ לתפקיד, אך בסוף השר ארדן החליט למנות את אדרי. כידוע, הוועדה למינוי בכירים בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג החליטה לפסול את מועמדותו של אדרי, על רקע פרסומים הנוגעים להתנהלותו – הסאגה הזו נגמרה בכך שאדרי פרש מהמרוץ למפכ"ל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר