מוקד 106 החדש (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
(צילום: דוברות עיריית ירושלים)

הבית החדש של המוקד העירוני 106 – בעיריית ירושלים מבטיחים: קיצור זמני ההמתנה

מוקד הפניות העירוני עבר מגבעת שאול לכיכר ספרא. בעירייה מבטיחים כי פעילות המוקד החדש תהיה מהירה יותר באמצעות קיצור זמני ההמתנה וזמני התגובה. החידוש: תושבים יוכלו לפנות למוקד גם דרך הפייסבוק.

פורסם בתאריך: 3.3.19 17:21

כ-40 אלף פניות מתקבלות מדי שנה במוקד 106 של עיריית ירושלים – האם כעת, עם השקת מוקד עירוני חדש, יענו יותר מהר לשיחות שלנו? מוקד 106, שאחראי לטיפול בפניות הציבור, עבר בימים האחרונים ממקום משכנו בגבעת שאול לקומה המרתף במבנה העירייה בכיכר ספרא. בעירייה מבטיחים כי פעילות המוקד החדש תהיה מהירה יותר באמצעות קיצור זמני ההמתנה וזמני התגובה לפניות הציבור. החידוש: תושבים יוכלו לפנות למוקד גם דרך הפייסבוק.



בעירייה מציינים כי לראשונה הרפורמה עשויה להוסיף לתושבים אפשרויות לפנות למוקד באמצעות הודעות כתובות (אס.אמ.אס), צ'אטים בפייסבוק ואפליקציה ייעודית שתעסוק בנושאי מפגעים בלבד.



כמו כן, בעירייה אומרים כי יתווספו אנשי צוות חדשים, שמטרתם לעקוב אחר פניות התושבים ולוודא את אופן הטיפול באגפי העירייה. כיום מאיישים את המוקד כ-30 עובדים, ובקרוב, מציינים בעירייה, המערך יגדל ל-38 עובדים. כמו כן, נוספה טכנולוגיה חדשה שתאפשר למוקד להפעיל פונקציות שלא היו זמינות בעבר – כגון זיהוי פניות כפולות, שיפור העברת הפניות לאגפים השונים ושיפור במערכות הפקת הדוחות והזנת המפגעים. לטענת העירייה התהליך הזה צפוי לשפר באופן משמעותי את זמני ההמתנה וזמני התגובה לפניות של תושבים.


מוקד 106 החדש (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

(צילום: דוברות עיריית ירושלים)


איציק נידם, ראש מינהל תפעול, מוסר: "מוקד 106 מצטרף לתוכנית להתחדשות דיגיטלית. מדובר בפריצת דרך בכל הנוגע לקשר בין העירייה לתושבים. הרפורמה תקצר את זמני התגובה ותאפשר לאזרחים לקחת חלק פעיל בשיפור פני העיר".

ראש העיר משה ליאון: "הנגשת העירייה לתושב היא אחד מיעדי העירייה לשנת 2019. העברנו את מוקד 106 לשבת בתוך הבית, הגדלנו את מצבת כח האדם וגם נשפר את זמני ההמתנה למענה טלפוני וגם זמני הטיפול עתידים להתקצר משמעותית. זוהי בשורה אמיתית לתושבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר