תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)
תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

מבוי סתום בחקירת רצח הזוג כדורי? צו איסור הפרסום הוארך בחודש נוסף

בית משפט השלום בירושלים האריך, לבקשת חוקרי הימ"ר, את צו איסור הפרסום בחקירת הרצח של הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב עד ליום 11.4.19

פורסם בתאריך: 11.3.19 12:29

חודשיים חלפו מאז הרצח של הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל – והרוצח (או הרוצחים) עדיין לא נתפס. ביום שני האריך בית משפט השלום בירושלים את צו איסור הפרסום, הנוגע לתיק חקירת הרצח הרצח הכפול בארמון הנציב. חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת בירושלים, ביקשו מבית המשפט להאריך את הצו האוסר פרסום על כל פרט מפרטי החקירה. בימ"ר בודקים כעת מחדש את כל כיווני החקירה.



בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ב-13.1.19 בביתם שבארמון הנציב ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים. כיממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים, אך לאחר שמוצתה החקירה בעניינו החליט בית המשפט לשחרר את החשוד. אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג הינו פלילי. בהמשך לכך נעצרו שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח.



ביום שלישי שעבר משטרת ירושלים החליטה לשחרר ממעצר את החשוד המרכזי ברצח. החשוד, קרוב משפחה של הזוג, שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית של חמישה ימים. אשתו של החשוד המרכזי שוחררה לפני שבועיים למעצר בית של חמישה ימים. האישה חשודה בקשירת קשר לביצוע פשע ובשיבוש הליכים בחקירת הרצח הכפול.

לדברי עורכי הדין שי לוי, גיא מימון ושלמה לוי, שייצגו את החשוד ברצח: "עוול בלתי נסלח נגרם לחשוד ובני ביתו. הקלות שבמעצר אדם שהחשד כנגדו קלוש שבקלושים, צריך להדיר שינה מעיניו של כל אזרח במדינת ישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר