תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)
תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

רצח בני הזוג כדורי: החשוד המרכזי שוחרר בתנאים מגבילים

משטרת ירושלים ביקשה שלא להאריך את מעצרו של החשוד המרכזי, קרוב משפחה של תמר ויהודה כדורי ז"ל. סנגוריו של החשוד: "עוול בלתי נסלח נגרם לחשוד ובני ביתו"

פורסם בתאריך: 5.3.19 10:00

האם הראיות רופפות? משטרת ירושלים החליטה הבוקר, שלישי, לשחרר ממעצר את החשוד המרכזי ברצח הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל. החשוד, קרוב משפחה של הזוג, שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית של חמישה ימים. המשטרה, יש לציין, לא ביקשה מבית משפט השלום להאריך את מעצרו של החשוד.

אשתו של החשוד המרכזי שוחררה ביום ראשון שעבר למעצר בית של חמישה ימים. האישה חשודה בקשירת קשר לביצוע פשע ובשיבוש הליכים בחקירת הרצח הכפול.

לדברי עורכי הדין שי לוי, גיא מימון ושלמה לוי, המייצגים את החשוד ברצח: "עוול בלתי נסלח נגרם לחשוד ובני ביתו. הקלות שבמעצר אדם שהחשד כנגדו קלוש שבקלושים, צריך להדיר שינה מעיניו של כל אזרח במדינת ישראל".




בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ב-13.1 בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים. כפי שהותר לפרסום על ידי המשטרה לפני כשבועיים, יממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמיים, אך לפני כשבועיים החליט בית המשפט כי בשלב זה מוצתה החקירה בעניינו של החשוד. אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, בשבוע שעבר התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב לפני למעלה מחודש הינו פלילי. העדות לכך היא מעצרם של שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח.


זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)


ביום ראשון שעבר סיפרו שכניהם של קרובי המשפחה ל"כל העיר" על התחושות כשגילו כי שכניהם בבניין הם אלו שנעצרו. "אנחנו בהלם, זה הזוי ומטורף, אין סיכוי שבעול שהם ביצעו את זה", סיפרו השכנים, "לחשוב שיש מצב שהשכנים מהבלוק הזה חשודים ברצח – זה לא נתפס". בצל צו איסור הפרסום שהוציאה המשטרה, בנוגע לזהותם של קרובי המשפחה במעורבות על פי החשד ברצח של בני הזוג, עוד סיפרו השכנים כי "מדובר באנשים נורמטיביים לחלוטין, כאלה שנתקלנו בהם ביום-יום, זה זוג שמנהל חיי משפחה תקינים לגמרי, מעורבים בחיי הקהילה בשכונה. אנחנו לא מאמינים, אין סיכוי שבעולם שהם ביצעו את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר