גשר המיתרים (צילום: אורן בן-חקון)
גשר המיתרים (צילום: אורן בן-חקון)

גשר המיתרים בכניסה לירושלים: המבנה ישופץ בכחצי מיליון שקלים

מתיחת פנים לגשר המיתרים בכניסה לירושלים: ל"כל העיר" נודע כי לקראת פסח יבוצעו בגשר עבודות נרחבות - המיתרים ינוקו באמצעות מנוף בגובה 80 מטרים, כ-3,600 נורות יוחלפו לנורות חסכוניות מסוג לד

פורסם בתאריך: 24.3.19 14:27

למעלה מעשור לאחר הקמת גשר המיתרים בכניסה לירושלים: במבנה יבוצעו עבודות ניקיון נרחבות בהשקעה כוללת של כ-450 אלף שקלים. ל"כל העיר" נודע כי העבודות ייערכו לפני חג הפסח הקרוב, והן יכללו עבודת אחזקה אינטנסיבית באמצעות מנוף, ניקיון מעקה הזכוכית במעבר הולכי הרגל – מבפנים ומבחוץ, והחלפת הנורות – במבנה יותקנו כ-3,600 נורות חסכוניות מסוג לד.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

העבודות יחלו ב-1.4.19, במתחם גשר המיתרים יוצב מנוף בגובה של 80 מטרים – שיטפל בניקיון המיתרים, עליהם מותקנת תאורה. העבודות "יכללו אחזקה אינטנסיבית באמצעות מנוף, ניקיון מעקה הזכוכית במעבר הולכי הרגל – מבפנים ומבחוץ, פירוק התאורה מתחת למעבר הולכי הרגל, ניקיון הזכוכיות והחלפת התאורה".



גשר המיתרים, שתוכנן על ידי האדריכל הספרדי סנטיאגו קלטרווה, נחנך ביוני 2008. הגשר משמש למעבר הרכבת הקלה – בין שדרות הרצל לרחוב יפו. הגשר כבר הפך להיות לאחד מסמליה של ירושלים, וחלק בלתי נפקד מהנוף ומקו הרקיע של העיר.


גשר המיתרים בירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

גשר המיתרים בירושלים (צילום: אורן בן-חקון)


כאמור, עלות עבודות התחזוקה והניקיון תעמוד על סך 450,000 שקלים. בעירייה מבטיחים כי "עד לערב פסח גשר המיתרים יהיה חגיגי, נקי ומואר".

ראש העיר משה ליאון: "זוהי רק ההתחלה. אני מתחייב שירושלים תהיה נקייה יפה ונעימה לתושב ולאורח. בהמשך הרפורמת הניקיון עליה עמלים היום כל גורמי העירייה.גשר המיתרים הוא הפנים של ירושלים, כל מבקר שנכנס לעיר נחשף לגשר המיתרים והחל מעוד חודש הוא יהיה מרהיב ונעים לעין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. עד

    אם גם ניתן יהיה לחסום את מעבר הולכי הרגל לרוכבים (מחסום פשוט) זה יהיה באמת טוב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל כך הרבה כסף על ניקוי והחלפת לדים איזה ביזבוז יש לעריית ירושלים כספי המיסים עפים באוויר, אפשר בעזרת 50 אלף לעשות את כל מה שאמרו ועוד ישאר כסף לקשט

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הנורות הצבעוניות כעורות ומקנות לגשר מראה של גלגל ענק בפארק שעשועים במדינת עולם שלישי. שיביאו מתכנן תאורה ראוי לגשר המרהיב הזה

  4. יוסי

    מה עם העבודות האין סופיות באזור גשר המיתרים/ירמיהו כבר כמה שנים ללא סוף נראה לעיין, פקקים אין סופיים שתוקעים את כל האזור זה יותר דחוף מהחלפת הנורות.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את הגשר ראוי לתחזק לעיתים יותר תכופות, לצבוע בצבע לבן תואם את כל קשקושי החרדים שנכתבים עליו חדשות לבקרים (ולא להשתמש בצבע שבטעות נמצא במחסני העירייה) ולנקות את המדרכה ומעקה הזכוכית לעיתים מזומנות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר