תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)
תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

חקירת רצח הזוג כדורי בארמון הנציב עדיין במבוי סתום?

שלושה חודשים לאחר רצח הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בביתם שבארמון הנציב: האם למשטרה אין קצה חוט על זהות הרוצח או הרוצחים? היום, חמישי, 11.4, בית משפט השלום בירושלים האריך, לבקשת חוקרי הימ"ר, את צו איסור הפרסום בחקירה עד ליום 11.5.19

פורסם בתאריך: 11.4.19 09:51

שלושה חודשים חלפו מאז הרצח המזעזע של הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל, בביתם שבארמון הנציב – ונראה כי במשטרה טרם הגיעו לזהות הרוצח או הרוצחים. האם החקירה עדיין במבוי סתום?

הבוקר, חמישי, 11.4.19, האריך בית משפט השלום בירושלים את צו איסור הפירסום הנוגע לחקירת הרצח, לבקשתם של בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת ירושלים. הצו אוסר פרסום על כל פרט מפרטי החקירה, תוקפו: עד 11.5.19. חוקרי הימ"ר ממשיכים לחקור את הרצח – ומתבצעות פעולות חקירה רבות ומגוונות על מנת להתחקות אחר זהות הרוצח או הרוצחים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ללא רוח חיים ב-13.1.19 בביתם שברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים. כיממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים, אך לאחר שמוצתה החקירה בעניינו החליט בית המשפט לשחרר את החשוד.


זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)




אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג הינו פלילי. בהמשך לכך נעצרו שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. בתחיל חודש מרץ החליטה המשטרה לשחרר ממעצר את החשוד המרכזי ברצח, ואשתו של החשוד המרכזי שוחררה  שבועיים קודם. עורכי הדין שי לוי, גיא מימון ושלמה לוי, שייצגו את קרוב המשפחה שנעצר, אמרו כי "עוול בלתי נסלח נגרם לחשוד ובני ביתו. הקלות שבמעצר אדם שהחשד כנגדו קלוש שבקלושים, צריך להדיר שינה מעיניו של כל אזרח במדינת ישראל".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר